Toon posts:

Muis & Keyboard ineen....muis werkt niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had voor de crash een topic staan waarin ik op zoek was naar een muis/keyboard in een oplossing, deze heb ik inmiddels gevonden en gekocht alleen nu werkt de muis niet op elke pc :? als ik hem op een oude Cyrix300M2 bak aansluit werkt ie wel, maar als ik hem op de bak aansluit waar ie op moet (Celeron533) dan werkt de muis weer niet. De leverancier zegt dat het komt doordat het keyboard orgineel gemaakt is door en voor compaq en deze iets met zijn PS2 poorten heeft gedaan waardoor dat niet langer 100% uitwisselbaar is. Heeft iemand hier wel eens vaker daarvan gehoord en weet iemand hier een oplossing voor?

Ik heb de muis al geprobeert met een PS2 > Serial converter aan te sluiten maar dat werkt ook niet :?

(info over keyboard/muis http://www.regenboog.net/p603.html)

Verwijderd

Ik ben bang dat je verkoper gelijk heeft. Compaq heeft al jaren een iets ander systeem als de rest.
Ik had een tijdje terug een oude compaq comp, deze werkte ook niet goed samen met sommige kaarten die ik erin stak.

Als die net nieuw is, moet je hem gewoon kunnen ruilen hoor!!!

Maar waarom eigenlijk een toetsenbord en muis in één??? Zelf slechte ervaring met een geintegreerde trackbal!!!!

Verwijderd

Help, wat is dat voor een beest?????!!!

Ik denk dat Alien-hardware alleen goed werk met zijn eigen merk(lees: melkwegstelsel)

Verwijderd

Topicstarter
mja, ik had regenboog gebeld en die zeiden van "mail het ons even dan gaan we kijken naar een oplossing" dus ik keurig gemaild, maar ze hebben niet meer de moeite genomen om daarop te reageren :(

De reden waarom ik een geintigreerde muis wil is omdat ik op mijn werktafel een Router, televisie, video, printer, werkstation en een speelpc heb staan. De speelpc (daar is ie voor) gebruik ik meestal om applicaties op te testen en niet voor normaal gebruik. Vindt het dus niet nodig dat dat ding veel ruimte inneemt op die tafel. Dit lijkt mij nog steeds de ideale oplossing als ik het ooit werkend krijg.

Misschien kan ik printje van me ouwe logitech muis erin krijgen :?

Verwijderd

Topicstarter
niemand weet een manier om dit toch werkend te krijgen?

Verwijderd

Ben bang dat je toch maar een ander keyboard moet kopen! :?

Verwijderd

Topicstarter
dat wilde ik dus niet horen :(

Verwijderd

en met die logitec software word hij dan ook niet gezien
die mouseware software

Verwijderd

doe es ff op internet (www.google.com) kijken wat Compaq aan zijn aansluiting heeft veranderd.
Misschien hebben ze alleen 2 pinnetjes omgewisseld, en dan is het probleem makkelijk op te lossen.

Verwijderd

Topicstarter
<quote>
doe es ff op internet (www.google.com) kijken wat Compaq aan zijn aansluiting heeft veranderd.
Misschien hebben ze alleen 2 pinnetjes omgewisseld, en dan is het probleem makkelijk op te lossen.
</quote>

dit heb ik gedaan, maar leverde vooralsnog geen resultaten op. ik zoek nog wel verder hiernaar.

Windows geeft bij installatie aan dat hij wel iets vindt dat lijkt op een PS2 muis, alleen als hij de drivers installeert en weer gereboot is dan werkt het niet, hij dropt dan ook meteen de drivers weer en roept dat er geen PS2 muis is aangesloten.
Pagina: 1