Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitium Originis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-01 12:47
Hoi beste mensen,
Op Kickstartrer kwam ik tegen en controller (Delta Six) :o
Wat ik wil weten is of iemand van jullie ervaring heeft met invoeren van speelgoed, dat op wapen lijkt,vanuit een land buiten de EU.Mocht er zo zijn zou je je ervaring willen met ons delen? Hartstikke bedankt.
Er zijn ook twee video's van het gameplay : Vid1 en Vid2

Ben nieuwsgierig naar jullie reacties.

Met vriendelijke groeten, Vitium Originis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:29

Oxigeon

En zo is dat!

Ik weet het niet. Maar deze zien er wel gaaf uit. Mij lijken ze TE echt waardoor het denk ik niet de grens overkomt. Al weet ik niet exact weet wat de criteria zijn.

Zou vet zijn als ze er ook nog een of andere vette multiplayer game bij gaan leveren. Alle Duckhunt alleen dan een vernieuwde versie daarvan haha volledig 3d etc

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitium Originis
Oxigeon bedankt voor je reactie .
Ik zou het heel jammer vinden als het dat niet zou lukken.
Misschien in stukken snijden en apart versturen en daarna in elkaar plakken... :+ , uiteindelijk zijn wij tweakers ,dat zou voor ons geen probleem hoeven te zijn,toch? :*)
Weet je toevallig welke instantie mij het antwoord zou kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:29

Oxigeon

En zo is dat!

Vitium Originis schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:21:
Oxigeon bedankt voor je reactie .
Ik zou het heel jammer vinden als het dat niet zou lukken.
Misschien in stukken snijden en apart versturen en daarna in elkaar plakken... :+ , uiteindelijk zijn wij tweakers ,dat zou voor ons geen probleem hoeven te zijn,toch? :*)
Weet je toevallig welke instantie mij het antwoord zou kunnen geven?
Zal het niet gewoon een kwestie zijn van de Douane te bellen of eventueel te mailen? Met eventeel een afbeelding van de controller/gun erbij?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
ziet er erg cool uit.

maar ik denk dat je er wel mee in de problemen kan komen.

met de Nederlandse wapen wet is het zo als het lijkt op een echt wapen is het een wapen.

dus ik ben bang dat het niet mag in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 22:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik lees in de FAQ dat ie een oranje puntje krijgt. Geen probleem dus om te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 14:09

PromoX

Flying solo

Dit staat er ook in de FAQ:
There are a lot of hoops that will need to be jumped through to deliver the Delta Six to certain countries. We have experience shipping overseas, but not with an item of this design. We're consulting with businesses that already ship replicas and toy guns overseas to make sure we cover our bases. We can't guarantee that there won't be issues, but we can guarantee that we will communicate honestly with you and won't rest until you receive your Delta Six.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
sebastius schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:20:
Ik lees in de FAQ dat ie een oranje puntje krijgt. Geen probleem dus om te importeren.
Dat oranje puntje is een Amerikaanse regel. Airsoft wapens hebben vaak ook een oranje puntje, maar die waren tot voor kort toch in Nederland verboden vanwege de gelijkenis.met echte vuurwapens. Een vuurwapenreplica is een categorie I wapen op grond van artikel 2 lid 1 sub 7 Wet wapens en munitie.

Wanneer de douane deze controller in een pakket aan treft, zullen ze het in beslag nemen. Ik geloof dat strafrechtelijke vervolging hiervoor weinig voorkomt, maar bedenk wel dat hier een maximumstraf van negen maanden gevangenis op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
oranje punt maakt niks uit.

ik zit in de paintball wereld en daar is het ook als het ook maar een beetje lijkt op een echt wapen is het verboden.

kleur maakt daarin niks uit, war vaak als regel word genoemd is als je er iemand mee kan overvallen is het illegaal.

maar de Nederlandse wet is daar niet echt helemaal helder in, een airsoft bond in Nederland is bezig om te kijken of er meer duidelijkheid in kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitium Originis
Een groot dank voor jullie reacties.Dan hoop ik dat in Duitsland toegestaan wordt want ik wil hem hebben!!!
Pagina: 1