Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

tv-beamer.nl LED HD-Beamer Elite 2800 720P

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een kleine verbouwing thuis ben ik momenteel op zoek naar een goede beamer voor tv / film / gaming. Bij een compleet gebrek aan ervaring met beamers voor deze doeleinden (home entertainment) dus maar eens begonnen met googlen. Wat ik tot dusver heb geleerd is dat ik een beamer wil die aan het onderstaande moet voldoen en het liefst toch wel een beetje onder de 1000 Euro blijft:

- HD-ready of HD --> Wordt dus wss HD-Ready vanwege de kosten
- Led --> minder stroomverbruik (aangezien ik ook gewoon tv wil kijken wordt de beamer wel een paar uur gebruikt) en geen lamp-kosten op korte termijn
- Lumen --> Ik heb goed de mogelijkheid om te verduisteren, maar wil niet in een bioscoop-donkere ruimte zitten terwijl ik relaxed een voetbalwedstrijd kijk met een paar maten, dus aantal lumen moet redelijk zijn.

Nou kwam ik op internet de LED HD-Beamer Elite 2800 720P, een huismerk-achtig ding van de webshop tv-beamer.nl. Wat denken jullie hiervan? Iemand ervaringen / reviews (kan niks vinden). Is dit to good to be true of mis ik iets en is dit toch niet iets dat ik zou moeten doen?

Ik sta open voor alle aanwijzingen etc ;)

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:51

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

steek hier je licht maar eens op : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php

check dan even "Projectie, weergevers en alles wat daar bij komt"

zit ook een 2dehands markt op het forum. Zo heb ik een scherm gekocht.

voor jouw budget zal dat wel een Benq W1070 worden, kan je ook nog een instapscherm kopen.

kijk maar eens naar deze buyguide: http://www.projectorreviews.com/1080p-projector/index.php

Ik ben me ook aan het orienteren op een instapbeamer. Mijn voorkeur (zonder ze gezien te hebben overigens) gaat uit naar de Epson eh-tw3200. Die is iets duurder maar bied wel extra horizontal lensshift (lees je daar even over in, het verschil tussen keystone-correctie en lensshift).
en de Epson is een LCDprojector versus DLP techniek in de Benq.
Die laatste kan het zogeheten regenboogeffect geven hoewel de W1070 hier al minimaal last van heeft schijnbaar. Je kunt hier echter gevoelig voor zijn en hoofdpijn van krijgen.

Lees je goed in zou ik zeggen en vermijd die prutsbeamer uit je OP of je moet nauwelijks malen om je beeld en voor de leut eens wat speelt en het WK op groot scherm wil zien, het zou mijn keus in elk geval niet zijn.
Zeker niet als je een max budget hebt van 1000 euro kun je vele malen beter krijgen dan dat geval.

[ Voor 56% gewijzigd door Fraggert op 29-05-2013 13:46 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies, dus ik verplaats je even naar het juiste subforum. Succes! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A