Hallo Tweakers,
Ik heb afgelopen week een sitecom USB 3.0 hub gekocht, dit is de CN 070 of CN-070.
Dit omdat de USB aansluitingen aan de voorkant van mijn PC niet geaard bleken en dus af en toe kortsloten bij het aansluiten van aparatuur (statische elektriciteit).
Nu kreeg ik die vandaag binnen en blijkt die gewoon niet te werken; Mijn PC herkent de HUB maar (bijna) niks wat eraan hangt. Dan krijg je de standaard "herkent het aparaat niet" foutmelding.
Wat ik heb geprobeerd aan te sluiten:
- ABN Amro E-dentifier 2.0 --> werkt niet
- Xbox 360 bedraadde controller --> werkt niet
- USB stickje --> werkt wel
Probleem lijkt dus te liggen in aparatuur die iets meer aansturing vereist. Is dit een bekend probleem en ben ik gewoon dom bezig geweest? of is hier wat op te verzinnen?
Wat ik heb geprobeerd om het op te lossen:
- herinstallatie USB aparatuur
- andere USB aansluiting
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen of wijzen op het probleem.
Ik heb afgelopen week een sitecom USB 3.0 hub gekocht, dit is de CN 070 of CN-070.
Dit omdat de USB aansluitingen aan de voorkant van mijn PC niet geaard bleken en dus af en toe kortsloten bij het aansluiten van aparatuur (statische elektriciteit).
Nu kreeg ik die vandaag binnen en blijkt die gewoon niet te werken; Mijn PC herkent de HUB maar (bijna) niks wat eraan hangt. Dan krijg je de standaard "herkent het aparaat niet" foutmelding.
Wat ik heb geprobeerd aan te sluiten:
- ABN Amro E-dentifier 2.0 --> werkt niet
- Xbox 360 bedraadde controller --> werkt niet
- USB stickje --> werkt wel
Probleem lijkt dus te liggen in aparatuur die iets meer aansturing vereist. Is dit een bekend probleem en ben ik gewoon dom bezig geweest? of is hier wat op te verzinnen?
Wat ik heb geprobeerd om het op te lossen:
- herinstallatie USB aparatuur
- andere USB aansluiting
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen of wijzen op het probleem.