Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DaWit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:50
Als ik de notificatiebalk naar beneden trek, krijg ik hem vaak niet verder dan 1 cm onder de bovenkant van het scherm. De pixels van 1 cm t/m 3 cm vanaf de bovenkant zijn dan ongevoelig voor aanraking. Als ik halverwege het scherm naar beneden swipe, komt het notificatiescherm wel tevoorschijn, maar als ik dan op de eerste notificatiebalk klik (bijvoorbeeld de melding dat er nieuwe mail is), dan gebeurt er ook niets. Ik heb zelf het gevoel dat het geen hardware probleem is, want soms doet hij het ook wel. Dan kan ik wel het scherm vanaf de bovenkant naar beneden swipen. Herkent iemand dit?

Ik heb een Star S5 telefoon, met Butterfly custom rom. De originele rom had precies hetzelfde probleem, na rooten bleef het probleem bestaan.

Ik heb al geprobeerd om met helderheid te spelen en op Google te zoeken.

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
Is er niet gewoon een strook touch kapot? Probeer anders eens in de developer settings de cursor locatie aan te zetten, dan zie je een lijntje waar er toch wordt geregistreerd

Strava

• DaWit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:50
Het lijkt inderdaad alsof er een stroke kapot is, maar het gekke is dat hij het soms wel doet. Ik heb een hard-reset gedaan, maar dat heeft niet geholpen. Heeft iemand een idee?

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:57
Je zeg het al zelf "Het lijkt inderdaad alsof er een stroke kapot is"

Denk dat het toch een garantie geval is (weet niet hoe het zit met garantie wat betreft toestellen uit China)