Ik wou vandaag een 2e hands versterker installeren met subwoofer, alles netjes voor elkaar wou ik hem testen kreeg ik alleen maar ritmische doffe dreunen, zelfs als het geluid uit stond. Het lampje van de versterker brand wel! Het gaat om een magnat versterker. Ik heb mijn gewone pioneer boksen er op getest en daar kreeg ik precies het zelfde. Iemand die mij helpen kan?
Hoe heb je alles precies aangesloten? Ook de remote aangesloten?
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
ja remote gnd en 12+ volt verder ook de tulpen in de radio. Dus het zou goed moeten zijn dacht ik althans..
Ehm.... Zie je die "wijzig" knop rechtsboven?
Gebruik hem
Gebruik hem
Wise enough to play the fool
Is het een versterker met een highpass en/of lowpass filter? Staat daar iets aan/uit? Is het een mono block? Eventueel typenummer?
Waar heb je de voeding vandaan gehaald? Direct vanaf de accu een deftige kabel getrokken?
En wat bedoel je met "zelfs als het geluid uitstond"? Stond het volume op 0 en de radio nog aan? Of stond de radio helemaal uit? Het zou namelijk vreemd zijn dat de versterker aanblijft staan, terwijl de radio uitstaat. Die verzorgt namelijk het remote signaaltje / spanninkje...
Waar heb je de voeding vandaan gehaald? Direct vanaf de accu een deftige kabel getrokken?
En wat bedoel je met "zelfs als het geluid uitstond"? Stond het volume op 0 en de radio nog aan? Of stond de radio helemaal uit? Het zou namelijk vreemd zijn dat de versterker aanblijft staan, terwijl de radio uitstaat. Die verzorgt namelijk het remote signaaltje / spanninkje...
[ Voor 38% gewijzigd door ThAZiP op 28-05-2013 19:43 ]
Het is een magnat edition 2 limitit edition, voeding van accu netjes naar achter zekering er tussen. Het volume van de radio stond op 0! Highpass lowpassweet ik niet
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 20:51 ]
Geeft de versterker ook dat rare geluid als de tulpkabels niet zijn aangesloten en de motor niet draait?
Zo ja = stuk.
Zo ja = stuk.
Wise enough to play the fool
Pagina: 1