Zoals in de titel te lezen is, heb ik een Hd7850 Royalking van Club3D videokaart.
Ik heb deze vanmorgen binnen gekregen en meteen in m'n kast gestopt (eerst alle Nvidia driver er af natuurlijk).
Alles gaat goed, wordt herkent door de computer. Juiste drivers installeren en een spel (World of Tanks) opstarten.
Met mijn oude GTX 550 Ti krijg ik in dat spel pak en beet 45 FPS. Met deze kaart kreeg ik met de zelfde settings maximaal 22 FPS, maar meestal lager dan 16. Bij andere spellen (Battlefield 2, Dragon age Origins) het zelfde verhaal maar met andere getallen.
Ik ben toen de drivers na gaan lopen, kijken of écht alles van Nvidia er af was, óf ik de juiste ATI drivers had etc.
Mijn specs:
CPU: AMD FX-8320, niet oc.
MoBo: ASRock 970 Extreme 3.
PSU: XFX 550 Pro.
OS HDD: Adata 120Gb SSD.
HDD: WD Green 1 Tb.
Als er meer info nodig is, vraag hier dan alsublieft naar
Heb nu het idee dat ik alles heb geprobeerd, zonder resultaat.
Iemand hier ervaring mee?
Bij voorbaat dank,
Stijn.
Ik heb deze vanmorgen binnen gekregen en meteen in m'n kast gestopt (eerst alle Nvidia driver er af natuurlijk).
Alles gaat goed, wordt herkent door de computer. Juiste drivers installeren en een spel (World of Tanks) opstarten.
Met mijn oude GTX 550 Ti krijg ik in dat spel pak en beet 45 FPS. Met deze kaart kreeg ik met de zelfde settings maximaal 22 FPS, maar meestal lager dan 16. Bij andere spellen (Battlefield 2, Dragon age Origins) het zelfde verhaal maar met andere getallen.
Ik ben toen de drivers na gaan lopen, kijken of écht alles van Nvidia er af was, óf ik de juiste ATI drivers had etc.
Mijn specs:
CPU: AMD FX-8320, niet oc.
MoBo: ASRock 970 Extreme 3.
PSU: XFX 550 Pro.
OS HDD: Adata 120Gb SSD.
HDD: WD Green 1 Tb.
Als er meer info nodig is, vraag hier dan alsublieft naar
Heb nu het idee dat ik alles heb geprobeerd, zonder resultaat.
Iemand hier ervaring mee?
Bij voorbaat dank,
Stijn.