Goedemiddag,
Ik zit met een probleem waarvan ik de oplossing niet kan vinden op tweakers, stackoverflow, google nergens vind ik een oplossing.
Ik ben bezig met een systeem voor mijn websites en ik wil daarbij het bezoekers ip opvragen (publiekelijk)
dit voor mijn bezoekers teller. Echter als ik elke denkbare methode vindbaar gebruik kom ik steeds op mijn
eigen publiekelijk adres uit.
Een van de uitgebreide oplossingen die ik vond bestaat uit deze code:
De link waar het systeem op draait is: http://system.roboticpro.nl
En mijn publiekelijk ip adres is : 84.27.194.76.
Tevens test een maat van me de link telkens deze woont een dorp verder op
en hij krijgt ook steeds mijn ip adres terug.
Mijn server draait trouwens via: XAMPP 3.1
Ik ben ten einde raad dus ik stel mijn vraag nu aan jullie:
Wat kan het zijn waardoor het fout gaat?
Brian
Ik zit met een probleem waarvan ik de oplossing niet kan vinden op tweakers, stackoverflow, google nergens vind ik een oplossing.
Ik ben bezig met een systeem voor mijn websites en ik wil daarbij het bezoekers ip opvragen (publiekelijk)
dit voor mijn bezoekers teller. Echter als ik elke denkbare methode vindbaar gebruik kom ik steeds op mijn
eigen publiekelijk adres uit.
Een van de uitgebreide oplossingen die ik vond bestaat uit deze code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| function getIP(){ if ($_SERVER['HTTP_CLIENT_IP']) $ip = $_SERVER['HTTP_CLIENT_IP']; else if($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']) $ip = $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']; else if($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED']) $ip = $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED']; else if($_SERVER['HTTP_FORWARDED_FOR']) $ip = $_SERVER['HTTP_FORWARDED_FOR']; else if($_SERVER['HTTP_FORWARDED']) $ip = $_SERVER['HTTP_FORWARDED']; else if($_SERVER['REMOTE_ADDR']) $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; else $ip = 'UNKNOWN'; print "Jouw ip is: ".$ip."<br>"; //return $ip; } |
De link waar het systeem op draait is: http://system.roboticpro.nl
En mijn publiekelijk ip adres is : 84.27.194.76.
Tevens test een maat van me de link telkens deze woont een dorp verder op
en hij krijgt ook steeds mijn ip adres terug.
Mijn server draait trouwens via: XAMPP 3.1
Ik ben ten einde raad dus ik stel mijn vraag nu aan jullie:
Wat kan het zijn waardoor het fout gaat?
Brian
Forum Lurker, Reageer weinig, lees veel.