Beste keus voor films/games

Pagina: 1
Acties:

• MDLefevere
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09-2021
Hallo,

Ik zit te twijfelen tussen 2 monitoren. (

Wat zou de beste keus zijn voor het bekijken van films (1080P) en games (BF3 en GW2)?

- LG IPS277L
- PHILIPS 273E3LSB

Het is de bedoeling dat ik er hier 2 van koop.

Alvast bedankt!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-02 21:50
Ik zou de LG pakken omdat deze 2x HDMI heeft, en ik vind hem persoonlijker mooier uitzien.

Waarom trouwens 2 beeldschermen? De meeste mensen kiezen 1 of 3 beeldschermen.

[ Voor 31% gewijzigd door Felix! op 28-05-2013 19:18 ]

No one is listening until you fart

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-02 16:41
Qua specs ontlopen de 2 elkaar niet zo. 2 HDMI-inputs kan ik niet echt doorslaggevend noemen, aangezien je dat heel eenvoudig met een HDMI-switch kan oplossen (en normaal gesproken hangt in geval van gebruiken als TV je scherm achter je receiver en heb je dus maar 1 input nodig; de devices hangen weer aan je receiver). Looks is uiteraard heel persoonlijk. Wat betreft ervaringen heeft LG me toch iets vaker in de steek gelaten met hun hardware dan dat Philips dat heeft gedaan, maar ook dat zegt niet zo gek veel uiteraard. Je zou ze eigenlijk naast elkaar moeten gaan bekijken.

iRacing Profiel

• morerevs
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-11-2025
http://nl.hardware.info/r...wste-generatie-ips-van-lg

Hier een review waar de 2 monitoren beide voorkomen. De Philips heeft een H in de type aanduiding maar voor zover ik kan zien staat dat voor HDMI wat het model zoals jij dat aangeeft niet heeft volgens de specs? Wat beeldkwaliteit betreft zou dat niet veel moeten schelen.

Wat ik uit de review haal is dat de LG betere beeldkwaliteit en lagere input lag heeft dan de Philips alhoewel de input lag t.o.v andere monitoren redelijk hoog is.