Ik vond in mijn spambox een mail van Otto terug met een gratis code voor verzending:
Beste heer XXXXXX,
Door werkzaamheden aan onze webshop is otto.nl slecht of soms geheel niet bereikbaar geweest.
Onze excuses hiervoor. De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond.
Heeft u echter hinder van deze werkzaamheden ondervonden bij het winkelen op otto.nl, dan willen we u graag een waardebon aanbieden als excuus. Met deze waardebon kunt u uw volgende aankoop gratis laten thuisbezorgen.
Uw persoonlijke waardebon is 68085*.
Op otto.nl kunt u de waardebon in het winkelwagentje inwisselen. De korting wordt automatisch verrekend met
het totaalbedrag van uw bestelling.
De waardebon kunt u gebruiken t/m zondag 16 juni 2013.
Hartelijk bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
OTTO
Online team
* De waarde van de bon bedraagt € 5,95. De waardebon is persoonlijk en niet overdraagbaar, eenmalig inwisselbaar kan niet tegen contant geld ingewisseld worden. De minimale bestelwaarde is € 5,95.
Dezelfde code heb ik ook op een ander mailadres ontvangen. Is dus niet persoonlijk!
Opnieuw geplaatst omdat mijn vorige plaatsing blijkbaar niet geplaatst was
Beste heer XXXXXX,
Door werkzaamheden aan onze webshop is otto.nl slecht of soms geheel niet bereikbaar geweest.
Onze excuses hiervoor. De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond.
Heeft u echter hinder van deze werkzaamheden ondervonden bij het winkelen op otto.nl, dan willen we u graag een waardebon aanbieden als excuus. Met deze waardebon kunt u uw volgende aankoop gratis laten thuisbezorgen.
Uw persoonlijke waardebon is 68085*.
Op otto.nl kunt u de waardebon in het winkelwagentje inwisselen. De korting wordt automatisch verrekend met
het totaalbedrag van uw bestelling.
De waardebon kunt u gebruiken t/m zondag 16 juni 2013.
Hartelijk bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
OTTO
Online team
* De waarde van de bon bedraagt € 5,95. De waardebon is persoonlijk en niet overdraagbaar, eenmalig inwisselbaar kan niet tegen contant geld ingewisseld worden. De minimale bestelwaarde is € 5,95.
Dezelfde code heb ik ook op een ander mailadres ontvangen. Is dus niet persoonlijk!
Opnieuw geplaatst omdat mijn vorige plaatsing blijkbaar niet geplaatst was
[ Voor 34% gewijzigd door ictinteresse op 28-05-2013 09:57 ]