Hallo allemaal,
Ik ben klaar met mijn examen en wil weer een beetje het gamen oppakken. Ik speel graag Smite en wil hiervoor een zo goed koop mogelijk systeem, waarbij ik ook gewoon nice kan internetten en een beetje muziek luisteren. Ik vroeg me af of dit te realiseren valt met 400-,. Ik zou er ook graag een goede videokaart in hebben en een redelijke processor zodat Smite lekker smooth loopt en ik geen gameboosters hoef te gebruiken. Hebben jullie suggesties?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik Smite heel soepel kunnen spelen met hoge fps en geen last hebben van lag. Ik wil het gebruiken om muziek te luisteren en een beetje relaxed te internetten. Ook wil er er graag tegelijk op kunnen skypen en muziek luisteren onder het gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400-450.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede reliable videokaart, een lekker lopende processor (quad of hoger), minimaal 4gig ram en lekker wat gb geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik zou graag gebruik willen maken van een ati radeon kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee niet echt eisen, alleen wil ik wel graag is Smite spelen zonder lag
Alvast bedankt
Ik ben klaar met mijn examen en wil weer een beetje het gamen oppakken. Ik speel graag Smite en wil hiervoor een zo goed koop mogelijk systeem, waarbij ik ook gewoon nice kan internetten en een beetje muziek luisteren. Ik vroeg me af of dit te realiseren valt met 400-,. Ik zou er ook graag een goede videokaart in hebben en een redelijke processor zodat Smite lekker smooth loopt en ik geen gameboosters hoef te gebruiken. Hebben jullie suggesties?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik Smite heel soepel kunnen spelen met hoge fps en geen last hebben van lag. Ik wil het gebruiken om muziek te luisteren en een beetje relaxed te internetten. Ook wil er er graag tegelijk op kunnen skypen en muziek luisteren onder het gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400-450.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede reliable videokaart, een lekker lopende processor (quad of hoger), minimaal 4gig ram en lekker wat gb geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik zou graag gebruik willen maken van een ati radeon kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee niet echt eisen, alleen wil ik wel graag is Smite spelen zonder lag
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Gigabyte GA-78LMT-USB3 | € 47,49 | € 47,49 |
| 1 | MSI N650Ti TF 2GD5/OC BE | € 150,50 | € 150,50 |
| 1 | Cooler Master K280 | € 30,43 | € 30,43 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,- | € 25,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 40,40 | € 40,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 418,76 | |
Alvast bedankt
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 11:57 ]