Toon posts:

Sommige YouTube video`s laden niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Sinds een paar dagen een YouTube probleem, al heel wat gezogd en geprobeerd maar ik kom de vraag vaak tegen maar geen goed antwoord / oplossing.

Video`s die ik eerder heb afgespeeld laden niet als ik ze opnieuw wil spelen, sommige wel sommige niet en als er wel gespeeld word is de kwaliteit en snelheid prima.
Als ik in de Youtube video met de rechtermuisknop "Stop download" klik dan is de video er meteen en als ik op play druk gaat ie meteen.

De problemen zijn gekomen nadat in de overzichten de video`s die al afgespeeld zijn een grijze waas krijgen.

FireFox al helemaal verwijdert, Flash en Java ook, en alles opnieuw geinstalleerd.
Systeemherstel gedaan.
Krijg geen foutmeldingen.
Ook nog een paar versies van FireFox terug gegaan.

Ik ben de hele avond bezig geweest en ik kom er niet uit, wie heeft de oplossing.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Is je internet stabiel?
Gebeurt dit ook in andere browsers?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Internet is super stabiel, en ook in Chrome waren er problemen met dezelde video`s.
Het valt me wel op dat oude minder populaire muziek probleemloos afspeelt maar modernere geven problemen.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:57
Is Flash Player geïnstalleerd en up to date? Je kunt de laatste Flash Player hier downloaden: http://www.adobe.com/products/flashplayer/distribution3.html .

Waarom ik vraag is als deze niet geïnstalleerd is dat Youtube video's ook kan afspelen via de HTML 5 video optie die Firefox ondersteunt. Maar niet alle video's op Youtube zijn overgezet hiernaar.

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond alles geïnstaleerd, van alles de nieuwste versie.
Zelfs alles verwijdert (Flash en FireFox) en de computer opnieuw opgestart, register opgeschoond en opnieuw opgestart en alles weer geïnstalleerd en weer opnieuw opgetart en bleef problemen houden.
Start de PC vanmiddag na m`n werk weer op, en YouTube werkt weer naar behoren........

Snap er niets van maar FireFox is wel weer opgeschoond :)