Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11 18:08
Een kennis wilde graag whatsapp kunnen gebruiken en kocht bij de kijkshop een LG T385 zonder simlock, om die met het T-Mobile abonement te gebruiken dat ze heeft.
Deze LG draait echter een te oude versie van android om whatsapp er op te kunnen installeren.

Ze heeft hem nu omgeruild voor een Samsung galaxy youg met tmobile prepay kaartje. deze telefoon is gesimlocked.
Kan ze deze nu icm met haar T-Mobile abonnement gebruiken?
Of wat kost het om deze te unlocken? of kan dat gratis, vanwege haar T-Mobile abonnement?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:56
Als ze toch de simkaart heeft en de telefoon, kan ze het toch uitproberen? Volgens mij is het namelijk een netwerklock en geen simlock, dus ja het zou moeten kunnen.

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11 18:08
op de site van kijkshop staat simlock, en ëigenlijk"staat op de bon van kijkshop dat ze telefoons niet terug nemen. en hij ziot nu nog in het folie.. dus dan kan hij evt nog terug... als we ddeze uitpakken, net als die LG eigenlijk ook al. is er een kans dat ze hem niet weer kan ruile of zo, omdat ze dat eigenlijk eerder ook al niet hadden mogen doen..?
ik verwacht ook geen grote problemen, maar ik wil ook niet degene zijn die gezegd heeft dat het kon, terwijl dat achteraf misschien niet zo is.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:56
Dat webwinkels het door elkaar halen omdat anders de Nederlandse consument er niets meer van snapt, kan ik enigszins begrijpen, maar goed.

Kijkshop doet daar inderdaad erg moeilijk over. Ik zou morgen dan gewoon even T-Mobile bellen en vragen hoe en wat, die weten het vast.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je mag gerust een topic openen als je een vraag hebt maar doe dan eerst zelf onderzoek, in dit geval had je eenvoudig T-mobile kunnen bellen en had je je antwoord al gehad.
Mocht je er met T-mobile helemaal niet uitkomen, stuur me dan een DM en dan doe ik dit topic weer open.

Slotje

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.