Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nieuwe In-ear oortjes 30 euro?

Pagina: 1
Acties:

• Psy8cho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-08 21:04
Beste Tweakers,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! ;) Ik ben opzoek naar nieuwe in-ear oortjes sinds mijn oude aan alle kanten kapot is.
Ik heb ooit een sennheiser gehad dat kwa vorm op de huidige CX 300-II Precision lijkt, door deze vorm kwam het rubbertje tijdens het in doen over de behuizing erachter waardoor hij daar vast bleef zitten. Ik zoek dus een beetje een afgerond design aan die kant zodat dit niet kan gebeuren.
Bijvoorbeeld http://www.letsgomobile.o...y-ericsson-ear-phones.jpg, heb nu gewoon een HTC ONE X, dus zoek er een met 3,5mm jack.

Mijn budget ligt rond de 30 euro, ze hoeven dus niet geweldig te zijn. Heb nog een hele goede headset voor thuis, dus het is voor dingen als reizen en op school. Een kleine input plug is ook gewenst, want mijn input begint al een beetje kapot te gaan door fietsen+mobiel+oortjes+broekzak :(

Ik hoop dat jullie mij een aantal suggesties kunnen doen ;)

Alvast bedankt!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Klinkt raar maar ik heb bij de Albert heijn een keertje van die in ear oordopjes gehaald, wat ze kostte weet ik niet precies meer (denk ongeveer 10tje). Het snoertje is niet heel lang daar moet je wel rekening mee houden.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Psy8cho
Klinkt idd raar :P
nog andere suggesties zodat ik wat kan vergelijken?

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 13:43

mrsar

waar een sar is,is een wodka

bij de lidl... nee geintje.

is het niet het meest handige om even in de pricewatch te spelen,een aantal reviews te lezen en dan een tijtje van 3 ofzo te geven.zo doe ik het ook altijd,heb nu shure in-ears van 100 euro,die mij nog steeds erg goed bevallen itt de goedkopere (weekje mee moeten lopen :( )

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Philips 3570, kosten maar een tientje en klinken fenomenaal voor het geld. Ik heb ze naast mijn Sennheiser IE80 die dik 200 euro kost.

• Psy8cho
Heb de Philips SHE3590 besteld voor 14 euro, zou hetzelfde moeten geluid hebben. De SHE3570 werd niet meer verkocht, waar ik nog iets anders moest bestellen.
Bedankt voor de tips ;)
Pagina: 1