Toon posts:

Beste iPhone 5 replica?

Pagina: 1
Acties:
  • 668 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar de beste replica van de iPhone 5, maar helaas heb ik nog geen goede gevonden. Ik wil met deze replica namelijk kijken of de kwaliteit bijna net zo goed is als de kwaliteit van de Iphone 5 die ik nu heb.

Groeten Xaja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 19:12
LMGTFY linkjes zijn niet de bedoeling op GoT :)

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 27-05-2013 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit zelf natuurlijk ook al gedaan, maar ik was benieuwd of iemand ervaringen heeft met een replica. Zoja, zijn dit goede ervaringen?

Groeten Xaja

PS: Sorry dat ik er niet bij heb verteld dat ik benieuwd was naar jullie ervarigen. Mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

thof

FP ProMod
Welke replica's heb je zelf al gevonden? Welke functionaliteit/onderdelen maakt het voor jou een goede iPhone 5 replica? Wellicht dat je beter daar wat toelichting op kan geven, want zonder deze informatie blijft het een beetje gissen naar wat je nou precies wil :/

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik heb hier thuis een goophone i5 liggen, helaas laad die niet meer op. ( waarschijnlijk is de usb kabel gewoon kapot)

Die goohpone hebben we van iemand gekocht die hem kocht als echte iphone 5, inmiddels heeft me maatje een originele iphone 5 maar, je kunt het verschil absoluut niet zien !

Het gewicht is gelijk, de behuizing is 200% identiek en de lightning aansluiting (welke bij de goophone eigenlijk usb is) is ook nagemaakt.

Wat zijn dan de echte verschillen, de echte iphone 5 heeft zwarte letters en een zwart logo achterop, de goohpone een zilverkleurige tekst en logo. T'leuke is, als je het achterop genoteerde IMEI online controleert dan, komt er uit dat het om een iphone 5 gaat. Best geniaal eigenlijk.

Het andere verschil is dat de goophone micro sim gebruikt, en de iphone 5 een nano sim, tsja, dit kun je dus van buiten niet zien.

De software van die goophone vind ik trouwens ook heel goed, als je maar weinig gebruik maakt van Ios, dan zie je eigenlijk niet dat er android met een Ios skin op draait, zelfs de apps en instellingen zijn overgenomen.

edit, ik zal woensdag voor de grap een foto maken van beide naast elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Turbo-Puppy op 27-05-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Sorry hoor maar je bent ook al geintresseerd in iPad replicas.... Ik heb een zeer donker bruin vermoeden dat jij meer van plan bent dan een simpele test.... Indien je jou omgeving of het internet mensen wil gaan oplichten met deze spullen sugereer ik dat je beter deze informatie ergens anders zoekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Xaja, zoals thorf1 ook al aangeeft is het niet geheel duidelijk wat je nu exact zoekt. Probeer duidelijk toe te lichten waar je naar op zoek bent. Verder is dubbelposten van vrijwel dezelfde vraag niet de bedoeling: Beste Ipad replica. Tot slot zit je nu ook in het verkeerde forum. Replica's mogen namelijk geen iOS draaien, dus als je weet naar welk besturingssysteem je op zoek bent, dan kun je in dat forum een topic openen.

Al met al, gaat dit topic op slot.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.