Ik heb hier thuis een goophone i5 liggen, helaas laad die niet meer op. ( waarschijnlijk is de usb kabel gewoon kapot)
Die goohpone hebben we van iemand gekocht die hem kocht als echte iphone 5, inmiddels heeft me maatje een originele iphone 5 maar, je kunt het verschil absoluut niet zien !
Het gewicht is gelijk, de behuizing is 200% identiek en de lightning aansluiting (welke bij de goophone eigenlijk usb is) is ook nagemaakt.
Wat zijn dan de echte verschillen, de echte iphone 5 heeft zwarte letters en een zwart logo achterop, de goohpone een zilverkleurige tekst en logo. T'leuke is, als je het achterop genoteerde IMEI online controleert dan, komt er uit dat het om een iphone 5 gaat. Best geniaal eigenlijk.
Het andere verschil is dat de goophone micro sim gebruikt, en de iphone 5 een nano sim, tsja, dit kun je dus van buiten niet zien.
De software van die goophone vind ik trouwens ook heel goed, als je maar weinig gebruik maakt van Ios, dan zie je eigenlijk niet dat er android met een Ios skin op draait, zelfs de apps en instellingen zijn overgenomen.
edit, ik zal woensdag voor de grap een foto maken van beide naast elkaar.
[
Voor 3% gewijzigd door
Turbo-Puppy op 27-05-2013 20:58
]