Toon posts:

Vraag je eens af!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat vindt je belangrijker? :?

Dat je een 64bits code kraakt..........
OF dat je een bijdrage levert aan het vinden van een medicijn tegen kanker????????

MMMMMMM,let me THINK..........

Ik ga voor de laatste!!!!
Sorry mensen maar mijn koetjes zijn met pensioen!

Ik pak het tegenwoordig op moluculair niveau aan!!!

THINK about it!!!!!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Heel fijn voor je :) Ik doe lekker RC5, mag ik? Fijn, bedankt!

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tamelijk overbodige/onzinnige post.

Neigt naar troll.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
Er is geen "beter" project, ieder project heeft zo zijn voors en tegens.
Laat alle grazers dus in hun waarde en laat ieder voor zich kiezen wat hij wil doen }:O
Zoals je het nu stelt....

We spend our years as a tale that is told

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het UD project is maar een heel klein onderdeeltje in het totale onderzoek dat ooit een medicijn tegen kanker moet opleveren. Je moet niet denken dat er straks een kant en klare formule voor een medicijn uit komt rollen ofzo. En voor hetzelfde geld blijkt het resultaat over een paar jaar compleet nutteloos te zijn.

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
zo zou je ook je vraagtekens kunnen zetten bij de 100-den miljoenen dollars die de overheid van de VS al heeft uitgegeven voor SETI.
de hele tijd maar luisteren en niks horen, maar toch worden daarvoor allerlei algoritmen en apparatuur ontwikkeld, die later in de samenleving komen.

wetenschap loont altijd, ook al haal je niet het op het eerst beoogde doel.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Dit is alweer het zoveelste topic hierover :(
Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt :) Ik doe gewoon aan verschillende mee afhankelijk van waar ik op dat moment zin in heb (Think, Genome, OGR, RC5)
Ze hebben allemaal hun voor en tegens (Genome val je nog op met een relatief weinig wu's, client van OGR en RC5 is gewoon de beste, Think heeft een heel goed doel etc)

[removed]

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als ik RC5 wil doen, dan doe ik dat.
Meneer denkt mij ff te vertellen dat ik THINK moet doen :(

Rot op man.

Jah, ik ben pissed

• sharky_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-04-2021

sharky_

[AbC]

Op maandag 04 juni 2001 16:04 schreef kbot2000 het volgende:
Wat vindt je belangrijker? :?

Dat je een 64bits code kraakt..........
OF dat je een bijdrage levert aan het vinden van een medicijn tegen kanker????????

MMMMMMM,let me THINK..........

Ik ga voor de laatste!!!!

Ik pak het tegenwoordig op moluculair niveau aan!!!

THINK about it!!!!!
Veel mensen hebben dat project willen steunen en hebben zelfs RC5 ervoor aan te kant gezet. Als het bedrijf het dan zo voor elkaar krijgt dat ze allerlei beloftes in te wind slaan en uiteindelijk nog eens een fatsoenlijke client uitbrengen dan kunnen we niets anders doen dan terug gaan naar ons trouwe RC5 project en THINK maar weer laten liggen.

[AbC]

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Laten we het eens omdraaien: waarom RC5 blijven doen?
1) TA
2) TA
3) TA
4) TA
5) TA
6) TA
7) TA
8) TA
9) TA
10) TA

OK, dat was niet helemaal serieus maar nog maar een keer dan:
1) TA
2) DPC's grootste project met de meeste leden.
3) D.net heeft zichzelf bewezen en heeft een redelijk stabiele organisatie.
4) Het huidige werk kan je niet zomaar weggooien.
5) De competitie onderling.
6) Goede client.
7) Het einde komt langaam dichterbij en dan hoort DPC op 1 te staan als het zover is.
8) Na RC5 is er altijd nog ruimte voor THINK
9) Eigen proxy en stats servers
10) threads als deze die mij zeggen wat anders te gaan doen :(

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Op maandag 04 juni 2001 17:22 schreef fraek het volgende:
10) threads als deze die mij zeggen wat anders te gaan doen :(
Wat let je?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 09:37

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ach man het enige gave aan moleculen en atomen shit is hoe je vette explosies kan maken, en wat boeit het MIJ dat JIJ stopt met je koeien :?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als jij de vraag kan beantwoorden dan geef ik je gelijk: kan je met simpele rekensommen en wat numbercrunchen kanker bestrijden?

Zolang ze 't opvouwen van een eiwit niet eens kunnen berekenen/modelerren hoef je je geen zorgen te maken... Op dit moment is een UD zinlozer dan wat dan ook.

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
sex is ook chemie, dat is veel gaver als je het mij vraagt.

:9
Op maandag 04 juni 2001 18:55 schreef AtomicShockwave het volgende:
ach man het enige gave aan moleculen en atomen shit is hoe je vette explosies kan maken, en wat boeit het MIJ dat JIJ stopt met je koeien :?

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
De laatste tijd komen steeds meer van dit soort topics...wat me echter opvalt is dat de topicopener er na een halve flaming post er niet meer in reageerd.

Vreemd...je zou denken dat ie dan met feiten etc. komt aanzetten om je over te halen.

Mjaah mijn koetjes blijven lekker doorgrazen }:O

Verwijderd

Ik snap niet waarom er op zulke onzin gereageerd word, normaal gesproken doe ik dat ook niet.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Op maandag 04 juni 2001 20:21 schreef kia het volgende:
Ik snap niet waarom er op zulke onzin gereageerd word, normaal gesproken doe ik dat ook niet.
Ik normaal ook niet, en ik stel voor dat Dsmarty de eerstvolgend soortgelijke post gelijk op slot zet. Het is nu wel bekend hoe de mensen er hier over denken, en het voegt dan ook totaal niets toe :(

[removed]

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:42

ThaDude

Hang Loose

Op maandag 04 juni 2001 22:28 schreef redwing het volgende:

[..]

Ik normaal ook niet, en ik stel voor dat Dsmarty de eerstvolgend soortgelijke post gelijk op slot zet. Het is nu wel bekend hoe de mensen er hier over denken, en het voegt dan ook totaal niets toe
Precies helemaal mee eens!
Alleen vind ik het wel jammer dat OGR hier weer helemaal vergeten wordt :(

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 16:04 schreef kbot2000 het volgende:
1. Wat vindt je belangrijker? :?

2. Dat je een 64bits code kraakt..........

3. MMMMMMM,let me THINK..........

4. Ik ga voor de laatste!!!!

5. Ik pak het tegenwoordig op moluculair niveau aan!!!

6. THINK about it!!!!!
{/uitgeput mone on}
1. M'n girosaldo
2. Geef jij ook aan de collecte aan de deur?
3. Braaf.....
4. Jouw keuze, laat onze keuze in z'n waarde
5. Moet je kleine vingertjes hebben
6. Ben me beso......, kwil koffie en daarmee alabastine
[/uitgeput mode...... shit nog steeds on|]

Veel plezier met je UD geloof ik.

Verwijderd

ik vind:

slotje

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-05 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Hmm.... geen reply meer van de starter van deze draad ??? >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• MarcyDarcy
Tegen de tijd dat er een distributed computing project komt waarmee je je eigen virtuale babe ala Wierd Science kan maken dan pas gaat m'n koe op stal...en eerder niet :+

Maareh ff serieus...ik snap best dat mensen die een project nuttg vinden dat willen melden...maar doe dat dan goed en kom overtuigend over met feiten, argumenten etc. en niet met een mening.

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 23:57 schreef masterwill het volgende:
ik vind:

slotje
Zet hem dan ff op deze draad :+

/me heeft vanavond teveel aan zijn vriendin gezeten

• stok
  • Niet online
Op dinsdag 05 juni 2001 00:22 schreef DPC_Wimmel het volgende:

[..]

Zet hem dan ff op deze draad :+

/me heeft vanavond teveel aan zijn vriendin gezeten
Ach ja. Soms moet je gewoon het vieze werk ook ff opknappen ;) :9

Verwijderd

Topicstarter
Het feit dat ik niet reageerde kwam omdat ik ff andere dingen te doen had dan achter mijn compie kruipen!

En natuurlijk hebben jullie gelijk als je zegt dat je iedereen in zij/haar waarde moet laten en zelf moet laten beslissen wat 2 do with their idle cpu's.

Maar laat mij dan ook in mijn waarde door te proberen mensen een beetje te motiveren om iets nuttigs met hun idle cputje te doen!!!

En nee ik reageer niet op dat kinderachtige geflame!!!!! Want wie zijn jullie om over mij een oordeel te vellen!!!!!!

Wat mij betreft idd een slotje ook op mijn lidmaatschap van tweakers!

lekker narrowminded zooitje hier!

• MarcyDarcy
kbot2000...de reden dat de meesten niet al te vriendelijk reageren is dat dit al topic nummer 5 binnen een paar dagen is waarbij nadrukkelijk wordt verteld dat de koe niet nuttig is en dat we Think moeten gaan doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 07:54 schreef MarcyDarcy het volgende:
kbot2000...de reden dat de meesten niet al te vriendelijk reageren is dat dit al topic nummer 5 binnen een paar dagen is waarbij nadrukkelijk wordt verteld dat de koe niet nuttig is en dat we Think moeten gaan doen.
Dank je voor een normale reactie! :)

Maar weet je dat is mijn mening! als anderen die niet delen vind ik dat prima maar dan hoeven ze niet op deze manier te reageren,dat vindt ik erg jammer,ga in discussie of zo maar begin niet meteen iemand gigantisch af te fikken!

Ik deed ook mee met koe,maar toen las ik over THINK,in mijn omgeving ben ik al aardig wat mensen aan kanker verloren en ja,dan vraag jejezelf wel ff af of koe dan wel zo nuttig is!!!

Maar goed,tis gebeurt!! Mijn excuses aan iedereen die ik op een of andere manier gekwetst heb.

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 08:03 schreef kbot2000 het volgende:

[..]
Ik deed ook mee met koe,maar toen las ik over THINK,in mijn omgeving ben ik al aardig wat mensen aan kanker verloren en ja,dan vraag jejezelf wel ff af of koe dan wel zo nuttig is!!!

Maar goed,tis gebeurt!! Mijn excuses aan iedereen die ik op een of andere manier gekwetst heb.
Kijk, da's een reden. De lezers hier hebben vooral behoefte aan onderbouwde statements, dat maakt het wat makkelijker te beslissen voor de lezer of hij/zij het daar mee eens is en kan een volwassen discussie ontstaan. Indien redenatie ontbreekt krijg je de bovenstaande doelloze postings.
Dat er laatstelijk al een paar gelijke threads geopend waren is niet per definitie jouw fout, maar die had je wel zelf kunnen vinden door "Show topics from ## days" aan te passen.
I.i.g. welkom bij THINK !

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 08:56 schreef Nemesis het volgende:

[..]

Kijk, da's een reden. De lezers hier hebben vooral behoefte aan onderbouwde statements, dat maakt het wat makkelijker te beslissen voor de lezer of hij/zij het daar mee eens is en kan een volwassen discussie ontstaan. Indien redenatie ontbreekt krijg je de bovenstaande doelloze postings.
Dat er laatstelijk al een paar gelijke threads geopend waren is niet per definitie jouw fout, maar die had je wel zelf kunnen vinden door "Show topics from ## days" aan te passen.
I.i.g. welkom bij THINK !
tnx man!!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

En weer een nakend conflict uit de wereld geholpen ;)

Vliegticket naar het Midden-Oosten kopen? :*

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Peeetor
  • Laatst online: 31-08-2024

Peeetor

Petor?.. Peetor?... Peeetor!!!

Laat iedereen doen wat hij/zij wil doen

Miele... is er geen betere

slotje ?! :D

"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.

Pagina: 1