Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stofvorming en vieze lucht in auto

Pagina: 1
Acties:

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Net trok ik de deur van mijn auto op en een muffe lucht en een boel fijn stof kwam mij tegemoet. De lucht en het stof leek een beetje op dat van een airbag die zich ontvouwt. Het gekke is dat die echter allemaal intact lijken. Morgen kan ik de garage bellen natuurlijk, maar ik wil graag weten wat het is. Ik heb geprobeerd om te googlen, maar ja, welke termen gebruik je dan 8)7

Iemand een idee wat dit kan zijn?

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:22
Interieurfilter wel eens vervangen?

• Roenie
  • Niet online
Ja een maandje geleden nog. Het is ook opeens.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 13:06

NoFearCreations

3DPrint the world!

Lekke airco leiding?

---RAWE CEEK!!!---

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 20:49
Een lekke kachelradiator krijg je ook een hele vage geur door

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik zou eerst eens naar de interieurfilter kijken. Die wordt nogal eens vergeten bij onderhoudsbeurten en kost vrij weinig.

Lekke airco die naar het interieur lekt zou je zo'n beetje stijl van achterover moeten vallen (verdrijft zuurstof, dus op z'n minst beetje woozy in the head).

Lekkende kachelradiator zou zompige vloermatten moeten opleveren en geeft een nogal weie zoete geur af ivm glycol.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Roenie
  • Niet online
Wat me het meest opviel was die wolk van fijn stof die me tegemoet kwam toen ik de deur open deed. Net alsof er net een airbag was afgegaan zoals ik schreef.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Sporen van schimmels die zich in een vochtige airco hebben ontwikkeld?

Signatures zijn voor boomers.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-11 23:56

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Er ligt niet per ongeluk nog iets te vergaan in de kofferbak (eten, sportkleding)?

This footer is intentionally left blank

• Roenie
  • Niet online
Het mysterie is opgelost. Het lijkt er op dat de pomp (oid) van de verwarming ter ziele is. Wel heel apart dat dit met zoveel stofvorming gepaard gaat. Bedankt voor het meedenken

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 20:49
ajhaverkamp schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:05:
Er ligt niet per ongeluk nog iets te vergaan in de kofferbak (eten, sportkleding)?
Een lijk :P

Verwijderd

Roenie schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:29:
Het mysterie is opgelost. Het lijkt er op dat de pomp (oid) van de verwarming ter ziele is. Wel heel apart dat dit met zoveel stofvorming gepaard gaat. Bedankt voor het meedenken
Was het heel fijn stof? Of grof "kleding" stof?
Ik heb ook wel eens stof in mijn auto maar dan is dat omdat het interieurfilter het niet goed heeft gedaan en ik file heb gereden.

• Roenie
  • Niet online
Het was heel erg fijn stof. Van het type dat je hebt nadat een airbag is afgegaan.

Verwijderd

Mhzz... heb wel ooit zoiets gehad nadat mijn airco het niet meer goed deed.
Maar is het niet gewoon saharazand wat naar binnen is geblazen ofzo?
Pagina: 1