YouTube laadt video's niet, en sommige wel. [Topic voor info

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 508391

Topicstarter
Hallo mensen van Tweakers,

Allereerst weet ik niet zeker of dit soort topics hier horen, of ergens anders, maar dit leek me de meest geschikte plek toen ik even aan het zoeken was. Ik kamp met een irritant probleempje. YouTube [Ik gebruik nu even YT voor YouTube voor de makkelijkheid] laadt nog maar een paar filmpjes. Dus het probleem is dat ik bijna geen filmpjes meer kan kijken. Er blijft dat een zwart scherm, en de rest van de pagina laad wel, zie dit als voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/30nj7di.png

Weet iemand wat ik hier tegen doen kan? Voor meer info, ik reageer zo snel mogelijk!

Alvast bedankt voor jullie hulp!,

Marnix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-07 00:22
Flash updaten, videokaart drivers updaten? Heb je al een andere browser geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Neefdave schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:16:
Flash updaten, videokaart drivers updaten? Heb je al een andere browser geprobeerd?
Flash geupdate'd, videokaart drivers , waar moet ik die updaten? En andere browsers doen 't zelfde als Chrome. Maar waarom speelt hij sommige video's wel af, en sommige niet? Dan kan 't toch eigenlijk niet aan de drivers liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• architok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik heb hier ook regelmatig last van;
video begint te spelen en gaat een X aantal seconden door, daarna wil de video niet meer verder laden.
ook de pagina verversen of browser opnieuw opstarten helpt niet. Maar meestal begint de video na 10 tot 30 minuten opeens verder te laden, ik heb me er bij neer gelegd dat m'n intel pentium M 1,8Ghz over z'n nek gaat, werk jij toevallig ook op zo'n oud beestje?
gebruik trouwens chromium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bij mij laat het filmpje trouwen ook niet. Mijn laptop is [volgens mij] nog wel goed, maar dat weet ik niet zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Sowieso de interne flash plugin van Chrome uitzetten, dat levert alleen maar gezeik op. Ik vind 't ook vreemd dat Google 'm nog steeds erin stopt, terwijl 't bekent is dat 't gewoon ruk is.

Kijk ook even of flash wel goed werkt, want wellicht wordt er voor de filmpjes die 't wel doen HTML5 gebruikt. De site www.speedtest.net werkt bijvoorbeeld puur met flash, als je flash niet werkt, kan je ook de snelheidstest niet uitvoeren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:39

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als hierboven beschreven, en kom er nog steeds niet uit. In Google Chrome heb ik een zwart scherm, in IE 10 is het een groen flikkerend scherm. Ik heb de videokaartdrivers al geupdated, en ook staat de html5 test aan bij youtube. Als ik die uitzet heb ik precies hetzelfde.

Ik draai windows 8

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Internetverbinding is wel ok?
Draai eens een ping op youtube.com voor een minuut.
Als je rechtsklikt op de video heb je ook nog een optie van statistieken, misschien kan je daar iets mee?
En als je de video url kopieert en opent in VLC draait hij dan wel soepel?
Sowieso de interne flash plugin van Chrome uitzetten, dat levert alleen maar gezeik op. Ik vind 't ook vreemd dat Google 'm nog steeds erin stopt, terwijl 't bekent is dat 't gewoon ruk is.
Nou ja, voor Linux ben ik er wel blij mee aangezien het daar de nieuwste versie is, de Chrome versie.

[ Voor 37% gewijzigd door Soldaatje op 02-07-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:39

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ja natuurlijk, als indernet niet goed werkt heb je gewoon delay voordat er iets in beeld komt, dan blijft het beeld niet zwart. Via nos.nl stream ik ook regelmatig het journaal zonder problemen, ook uitzendinggemist werkt prima.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-03 20:32

LnC

The offending line...

DeNachtwacht schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:02:
Ja natuurlijk, als indernet niet goed werkt heb je gewoon delay voordat er iets in beeld komt, dan blijft het beeld niet zwart. Via nos.nl stream ik ook regelmatig het journaal zonder problemen, ook uitzendinggemist werkt prima.
Volgens mij draaien NOS en uitzending gemist op Silverlight.
Pagina: 1