Windows 8 downloaden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een prachtige laptop gekocht (asus s400ca-ca006h) met windows 8.
Supergaaf. Alleen ik wil er een nieuwe SSD schijf inzetten en windows daarop installeren.

Overal lees ik over het downloaden van een ISO en op een usb zetten, maar elke tutorial verwijst naar hetzelfde wat hier niet werkt.

De windows 8 assistant zegt dat ik niet mag downloaden vanaf deze regio: "Windows 8 is helaasn iet beschikbaar voor online aanschaf in uw land/regio".
De windows 8 installer zegt dat mijn key niet kan gebruiken om een handelsversie van windows 8 te installeren.

Wie kan mij hierbij helpen?

Ik heb dus geen DVD oid.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-10 20:37
Enerzijds zou je contact op kunnen nemen met Asus of Microsoft, die kunnen je vast wel een DVD leveren. Anderzijds zou je je SSD kunnen clonen, hoef je nog niet eens een herinstallatie te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Laatst online: 23:12
OEM van digital river downloaden? De officiële ISO is vast en zeker te vinden, kan je prima gebruiken met de key onderop je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online
Staat geen key onderin mijn laptop, maar vast in het bios heb ik gelezen. Ik heb de key al gevonden met een tooltje.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Laatst online: 23:12
Hmm, op de forums van MyDigitalLife staan iig veel downloadlinks en guides, ook een guide over hoe je je OEM activatie moet behouden. Daar kan je evt. wel verder lezen :) Moet vast lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online
Nou ik zal wel een schele aap zijn maar ik kan het niet vinden :P Ik loop er nu tegenaan dat ik een subscription moet hebben in mijn account. Die moet in mijn mail staan. En jah, die heb ik natuurlijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Key zou wel eens een OEM-key kunnen zijn, die ze gebruiken voor massa-uitrol.

Bij sommige merken staat de key onder de accu.....

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online
Heb inderdaad een oem key:
*****-*****-*****--aaoem

Op de site van ms zegt ie ook:
"Dit product ID nummer geeft aan dat er kosten in rekening zullen worden gebracht voor deze ondersteuning van Microsoft.
Het product ID nummer geeft aan dat dit product waarschijnlijk wordt ondersteund door uw computerfabrikant. Neem voor ondersteuning contact op met uw computerfabrikant of kies hieronder voor een andere ondersteuningsmogelijkheid."

Bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via "herstelstation maken" in windows een bootable usb stick maken.

Deze handleiding is van HP maar werkt ook op Asus.

Dus eerst via die handleiding bootable usb stickje maken.
SSD plaatsen en booten van usb stick en installeren.

Hoef je geen iso te downloaden. Hoef je niet te kloten met windows key. En hoef je geen drivers meer te downloaden achteraf.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 21:18 ]

Pagina: 1