Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lassieman
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-01 22:15
Hallo,

Ik heb mijn iPhone laten vallen, daardoor is het scherm nu kapot. Ik wil hem graag zelf vervangen omdat dat goedkoper is en het lijkt me wel leuk.

Maar nu is de vraag waar ik hem het best kan kopen. Ik ben al heel wat sites tegengekomen, maar ze zien er niet allemaal even betrouwbaar uit.

brapa.com (veel slechte reviews, wel goedkoop)
gsmhardware.nl (heel goedkoop, weinig te vinden)
En nog een aantal.

Nu is de vraag of jullie misschien nog een goedkope maar goede winkel weten op dit te bestellen. Het gaat trouwens om een zwart iPhone 4 scherm.

Alvast bedankt!

Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:33

dimako_

Vogel

Ebay.com
Heb ik laatst ook gedaan en voor 15 euro heb je een complete voorkant voor je iphone.
Dus glas, lcd, touchscreen en bevestigingsrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lassieman
Een andere tweakers stuurde mij deze site; ts.shops.nl. Daar is het 33 euro voor een scherm, wel wat goedkoper maar liever wat meer betalen voor een betere service. Hebben nog meer mensen hier goede ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Bij die TS Shops heb ik hem ook besteld laatst (Ebay), scherm werkt prima en verzending is ook binnen een dag.

[ Voor 3% gewijzigd door Master__R op 27-05-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 16:26
Jep, zijn ietsje duurder dan de overige kanalen (eBay) maar ik heb geen zin meer om +3 weken te wachten op een scherm uit China.

Bij deze shop heb je het de volgende dag, keurig verpakt, en nog getest ook. Beter dan een schermpje wat helemaal uit China moet komen en kapot kan gaan (ook al is mij dat nog niet voorgekomen in de 3x dat ik daar bestelde).

Nee, liever een paar euro meer en hier uit NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:28
1vraagje, had je een hoesje om toen hij viel??

Trouwens voordat je wat dan ook bestelt, zou ik eerst eens op Youtube kijken hoe je zo'n scherm vervangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lassieman
Nee, geen hoesje... Ga er nu wel een nemen, maar ik vind ze zo lelijk. Ik heb trouwens al genoeg filmpjes gezien, het zal allemaal wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:28
Je kan ook een transparante case nemen, het biedt minder bescherming dan zo'n siliconen ( zo een heb ik) maar het ziet wel mooier uit omdat het transparant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Een vriend van mij levert sinds kort via zijn webshop goedkoop dergelijke onderdelen. Reparatie's doet hij ook. PM me maar als je interesse hebt. Ik weet niet of ik dit soort adressen hier mag vermelden.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lassieman
Ik heb het scherm vandaag binnengekregen (dinsdag besteld) en meteen het scherm vervangen. Alles op zich goed gegaan, maar de helderheid van het nieuwe scherm is wel minder. Of het scherm is gewoon wat geler, ook zin er links onderin een soort vlek. Is dit normaal of is er iets mis met zijn scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lassieman waar heb je hem uiteindelijk besteld? En werkt die goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

lassieman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:35:
Ik heb het scherm vandaag binnengekregen (dinsdag besteld) en meteen het scherm vervangen. Alles op zich goed gegaan, maar de helderheid van het nieuwe scherm is wel minder. Of het scherm is gewoon wat geler, ook zin er links onderin een soort vlek. Is dit normaal of is er iets mis met zijn scherm?
Vaak zijn het geen originele schermen, dus minder fel en slechtere beeldkwaliteit.
Pagina: 1