[V&A] veiling startprijs verkeerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:19

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Beste mod,

In een advertentiewijziging heb ik zojuist per abuis de startprijs van de veiling verkeerd ingevoerd (was van mening met een andere advertentie bezig te zijn).

Zou de startprijs nog kunnen worden aangepast van 35 naar 10 euro? Er zijn nog geen bieders geweest (1: net de ad gewijzigd in veiling, 2: deze prijs is echt veel te hoog). Deze kan ik nu dus niet meer wijzigen, waardoor de veiling niets aantrekt...

Het betreft:
V&A aangeboden: 2x 1GB DDR2/667 (matching) dus 2GB kit

PS. ik was van mening dat dit de juiste plaats is voor deze vraag. Zo niet, laat maar even weten, of verplaats dit item naar de juiste plaats. Weet ik de volgende keer ook waar het dan hoort :)

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Nope.. Als de veiling eenmaal gestart is kunnen we het niet meer wijzigen. Je kunt dan het beste de advertentie even opnieuw plaatsen met de nieuwe prijs.

Aangezien het over V&A gaat hoort het topic in V&A-Feedback (waar het nu staat). :)

[ Voor 26% gewijzigd door FlipFluitketel op 27-05-2013 17:45 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Oftewel, verwijder gewoon de advertentie en maak een nieuwe. Probleem ook opgelost toch?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:19

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Helder mensen, en bedankt!

Ik ga de ad even wissen en opnieuw plaatsen.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:31
Hooglander1 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:45:
Oftewel, verwijder gewoon de advertentie en maak een nieuwe. Probleem ook opgelost toch?
Uhh nee!

Lees de faq er eens op na, voordat je zulk uitspraken doet ;)
Daarin zul je zien dat het niet is toegestaan om een advertentie binnen 7 dagen te herplaatsen of te heractiveren :)

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

mistervis007 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:25:
[...]

Uhh nee!

Lees de faq er eens op na, voordat je zulk uitspraken doet ;)
Daarin zul je zien dat het niet is toegestaan om een advertentie binnen 7 dagen te herplaatsen of te heractiveren :)
De wereld is niet altijd zwart-wit. In dergelijke gevallen zullen we dit natuurlijk wel door de vingers zien. Iedereen kan een tikfoutje maken. Het is wat anders als iemand bewust dagelijks een advertentie herplaatst.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1