Ik heb hier een laptop liggen die niet meer aangaat. Dat wil zeggen dat als je de power knop indrukt hij ca. 1 seconde iets doet en dat weer uit valt. Als je hem echter in een bijzondere positie houd terwijl je dit doet lukt het heel soms om hem wel aan te krijgen maar zodra je hem beweegt valt hij weer uit. Ik ga er dus van uit dat er iets los zit.
Hierop heb ik hem helemaal uit elkaar gehaald en weer opgebouwd, maar hij doet nog hetzelfde, de fan vervangen (die liep namelijk soms erg stroef), maar ook dit hielp niet. Ook heb ik geprobeerd hem op te starten met alleen het moederbord, dus zonder de hdd, dvd drive etc. Nog steeds hetzelfde probleem, is hier nog iets aan te doen?
Hierop heb ik hem helemaal uit elkaar gehaald en weer opgebouwd, maar hij doet nog hetzelfde, de fan vervangen (die liep namelijk soms erg stroef), maar ook dit hielp niet. Ook heb ik geprobeerd hem op te starten met alleen het moederbord, dus zonder de hdd, dvd drive etc. Nog steeds hetzelfde probleem, is hier nog iets aan te doen?