Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Op zich zou het niet eens zon gek plan zijn als bv pathe 1 avond in de maand wat klassiekers draaiden
Ik zou bv deze maar ook die hard, the matrix, mememto en nog wat van dat soort klassiekers best wel eens in de bios willen zien.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Re: Top Gun 2, laten we blij zijn dat dat er nooit van gekomen is.
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar
Dat gaat vast niet lukken met Pathé de Kuip xDJeroenH schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:52:
Absoluut! Ik heb wel eens gelezen dat er hier en daar "klassieker-clubjes" zijn die een deal hebben met een lokale bioscoop. Ze kiezen dan eens per maand een oude film uit, kopen daar met X mensen kaartjes voor en zodra een bepaald minimum behaald is vertoont de bioscoop de film. Lijkt me geweldig leuk!
Re: Top Gun 2, laten we blij zijn dat dat er nooit van gekomen is.
Eigenlijk is het alleen maar een aaneenschakeling van high fivende douche bags die elkaar aanmoedigende tikjes op de billen willen geven; vooral die scenes in de gemeenschappelijke douche zijn niet te doen. Tranen in mijn ogen van het lachen gehad
De films die je noemt hebben ze dan nog niet, maar http://wewantcinema.com/nl/heuveltje schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:53:
MM jammer dat het alleen in amsterdam is.
Op zich zou het niet eens zon gek plan zijn als bv pathe 1 avond in de maand wat klassiekers draaiden
Ik zou bv deze maar ook die hard, the matrix, mememto en nog wat van dat soort klassiekers best wel eens in de bios willen zien.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bron: http://www.3dtvmagazine.nl/
[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 28-05-2013 13:52 ]
@3D: Meh. Ik hoop echt dat de 3D-verkooptruuk voor duurdere bioscoopkaartjes en nieuwe televisies snel overwaait. Ik vind het bij de meeste films echt niets toevoegen - en al helemaal niet bewerkte 2D-films - en die bril op je neus zuigt. Maar dat is mijn mening.
Is een beetje zoals nu iedereen een coole smartphone wil hebben of een leuke hippe wagen,en liefst lekker sportief etc als ie net van de schoolbanken komt en vooraan de 20 jaar is.
Pas achteraf besef je dat die hippe smartphone toch niet zo hip is en een boel problemen met synchronisatie etc soms geeft, of dat die sportieve wagen om de haverklap stukken heeft waar je je blauw aan betaald.
Zo erger je je tegewoordig bij Top Gun aan dat macho-haantjes gedrag, of de MIGs die eigenlijk gewoon Northrop F5 Tiger II straaljagers zijn. Om je nog harder te ergeren aan : Ja, het was een MIG 28 ! Model heeft nooit of te nimmer bestaan.
Maar ja, wel geweldige soundtrack
-| Hit it i would ! |-
Weet je zeker dat je Top Gun hebt gezien en niet Hot Shots!?newbreed schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:26:
Ik heb Top gun laatst weer gekeken en concludeerde dat de film epic gay is.
Eigenlijk is het alleen maar een aaneenschakeling van high fivende douche bags die elkaar aanmoedigende tikjes op de billen willen geven; vooral die scenes in de gemeenschappelijke douche zijn niet te doen. Tranen in mijn ogen van het lachen gehad
Maar je hebt gelijk hoor. Het is een top voorbeeld van een jaren 80 productie, en de jaren 80 hebben de tand des tijds niet doorstaan (afgezien van wat autoontwerpen).
Signatures zijn voor boomers.
Echt closet gay idd, heb m laatst ook op geloof ik Veronica nog een keer gezien sex scene en douche scene`s waren echt oncomfortabel om naar te kijken.newbreed schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:26:
Ik heb Top gun laatst weer gekeken en concludeerde dat de film epic gay is.
(toch wel apart om dat nu zo te merken terwijl me dat vroeger me niet zo duidelijk opviel)
Andere tijden enzo...
[ Voor 11% gewijzigd door enchion op 06-06-2013 14:24 ]
How do you save a random generator ?