Lieve koeie vriendjes, komt allen als een dolle stier sieven voor SR5!
We gaan _zeer_ binnenkort live (verwacht een nieuwspost met details binnen 48 uur), maar sieven is nog steeds hard nodig! Ter indicatie, de leading edge van het gedane sieven zit nu 55900G-55910G. Dit kleine stukje sieven heeft 41 factoren opgeleverd waarvan er 34 (!!!) verwijderd nieuw waren. Ter indicatie, mijn PC doet 10G sieven in circa een uur. 34 candidates uitrekenen zal ongeveer 18 uur nodig hebben.
Ohja, meer informatie is
hier te vinden, en als je allemaal maar moeilijk, vervelend of anderszins hinderlijk vindt dat je zelf dingen moet instellen in batch files enzo kan ik me dat levendig voorstellen. Daarom heb ik eventjes een
tooltje geklust dat dit voor je doet. Met name voor mensen met meerdere pc's is dit handig, want het kan één grote range over X machines met Y cores verdelen

Het levert je een zip-file op met daarin per machine een mapje, met daarin de 32 of 64bit executable (kun je aangeven), de meest recente sieve (probeer ik bij te houden) en een batchfile om per core een sieve te starten.
Notes:
Je moet wel nog zelf werk reserveren, als klaar melden en uploaden!
* Op het moment alleen windows
* Op het moment zit er een hardcoded limiet van 10 machines op, want anders gaan er jokers 2353857 machines invullen en verdwijnt mijn bandbreedte als sneeuw voor de zon. (Per machine wordt de sieve file geinclude, wat ~4.5MB per machine toevoegt). Heb je meer machines, stuur me dan ff een dm dan hack ik er in twee tellen een workaround in.
[
Voor 57% gewijzigd door
Pyrus op 02-06-2013 01:01
]