Toon posts:

P3 kopen met een credit-card... Waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goe'ndag all'n...

Ik wilde dus met m'n Credit-Cardje naast m'n toetsenbord even een Pentium III gaan kopen hier in Nederland, maar dat is schier onmogelijk...

Denk ik...

Weet iemand een on-line shop waar ik dit wel kan doen?

Thanks alvast!

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

waarom moet je speciaal met een credit card betalen? heb je toevllig van iemand z'n nummer gejat ofzo? :)

Verwijderd

net lid geworden van de ANWB?? gespreid betalen ??? :) je kan hem ook gewoon in de states bestellen hoor, is waarschijnlijk nog goedkoper ook :)

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-07 18:17

Andy

rm -r

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

CERT ontdekt nieuw veiligheidslek Internet Explorer
Internet Explorer gaat niet netjes om met internettransacties die via het Secure Socket Layer worden versleuteld.

Wie een creditcardbetaling op het net verricht of persoonlijke gegevens invult, heeft vaak te maken met SSL. De gegevens worden dan versleuteld over internet verzonden, onderin de browser is dan een sleuteltje te zien. De browser van Microsoft gaat hier echter slordig mee om, zo ontdekte het Computer Emergency Response Team (CERT) van de Carnegie Mellon Universiteit.