Hallo allen,
Aangezien mijn philips tvtje van +- 12-14 jaar met pensioen mag , ben ik opzoek gegaan naar een vervanging. Maar aangezien mijn kennis van TV's nou niet echt subliem is zou ik graag wat aanbevelingen/advies van jullie willen ;-).
Eisen:
Full HD
300-400 euro
Minimaal 2x HDMI
Wensen (niet persé nodig wel leuk meegenomen):
Wi-Fi
SCART (voor als ik de oude PSX ooit nog uit de kast haal
)
Het liefste een zwarte TV
Kijkafstand is +- 2-3 meter.
Wat heb ik gevonden:
pricewatch: Philips 32PFL3258H Zwart
pricewatch: Philips 32PFL4258H (Praktisch dezelfde alleen met Wi-Fi) en wat meer hertz alleen heb ik vernomen dat die marketing is en dat het gewoon een 50 hz paneel is?
pricewatch: Samsung UE32F5500 Zwart (ben niet zo heel dol op de voet maar daar kan ik wel mee leven)
pricewatch: Panasonic TX-L32E6E Wit (Wit en het is me niet echt duidelijk of er SCART opzit?)
Maar mogelijk hebben jullie nog andere aanbevelingen of tips? dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor de hulp
Met vriendelijke groet,
Frans
Aangezien mijn philips tvtje van +- 12-14 jaar met pensioen mag , ben ik opzoek gegaan naar een vervanging. Maar aangezien mijn kennis van TV's nou niet echt subliem is zou ik graag wat aanbevelingen/advies van jullie willen ;-).
Eisen:
Full HD
300-400 euro
Minimaal 2x HDMI
Wensen (niet persé nodig wel leuk meegenomen):
Wi-Fi
SCART (voor als ik de oude PSX ooit nog uit de kast haal
Het liefste een zwarte TV
Kijkafstand is +- 2-3 meter.
Wat heb ik gevonden:
pricewatch: Philips 32PFL3258H Zwart
pricewatch: Philips 32PFL4258H (Praktisch dezelfde alleen met Wi-Fi) en wat meer hertz alleen heb ik vernomen dat die marketing is en dat het gewoon een 50 hz paneel is?
pricewatch: Samsung UE32F5500 Zwart (ben niet zo heel dol op de voet maar daar kan ik wel mee leven)
pricewatch: Panasonic TX-L32E6E Wit (Wit en het is me niet echt duidelijk of er SCART opzit?)
Maar mogelijk hebben jullie nog andere aanbevelingen of tips? dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor de hulp
Met vriendelijke groet,
Frans