Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-02-2023
Hallo, ik heb vorige week een nieuwe monitor gekocht en ik zit met het volgende probleem:
Er komt uit de speakers van de monitor na ongeveer anderhalve minuut een tik.

Het betreft een Philips 247E3LHSU2

Ik heb de monitor aangesloten op mijn pc met een hdmi/DVI kabel (pc heeft geen hdmi aansluiting)
Als ik mijn PS3 aansluit via HDMI/HDMI dan heb ik dit getik niet.
Drivers zijn ook allemaal up to date en op google heb ik niet erg veel gevonden wat mij kan helpen.

Dus dan zou ik denken dat het ligt aan de pc of het feit dat ik gebruik maak van een HDMI/DVI kabel. Ook omdat zon kabel alleen beeld kan doorgeven dat het misschien daardoor komt.

Moet ik me om dit getik zorgen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
Niemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:49
Nog nooit van gehoord, in een winkel gekocht? Zo ja, even daar naar toe bellen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
Ik had hem in de webshop van Mediamarkt gekocht. Maar ik dacht omdat ik de monitor met een hdmi/dvi kabel heb aangesloten dat het misschien daar aan kan liggen? Misschien dat de monitor 'denkt' dat het een gewone hdmi kabel is. Ik had ook al, toen ik hem net had aangesloten, de groene 3,5mm jack stekker ertussen gestopt, voor geluid, wat het niet deed. Toen ben ik gaan googlen en ik kwam ergens daar zei iemand dat dat kwam omdat de monitor de kabel ziet als gewone hdmi.

[ Voor 81% gewijzigd door MissShadows op 29-05-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Probeer eens via VGA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
oh, vergeten in mijn eerste post te zetten, op mijn eigen pc zit geen vga aansluiting dus ik heb het getest met een andere pc en geen getik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik zou niet durven zeggen of het schade aanricht. Maar gezond is het iig niet :p

Kan je het ergens met een hdmi-hdmi kabel testen? Als dat werkt goedkoop videokaartje met hdmi in je pc zetten? Hdmi kabel bij de action is €3 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
Ik had al in mijn eerste post aangegeven dat ik het met HDMI-HDMI heb getest met mijn PS3 en daar had ik geen getik. Ik kan idd een videokaartje kopen met HDMI, maar ik ben van plan binnenkort mijn pc te upgraden dus ik denk dat ik dan nog even wacht met testen.

Vandaar dat ik dacht dat het komt door HDMI/DVI, omdat daar natuurlijk geen geluid doorkomt. Via HMDI-HDMI en VGA+3,5mm doet hij het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
MissShadows schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:03:
Ik had al in mijn eerste post aangegeven dat ik het met HDMI-HDMI heb getest met mijn PS3 en daar had ik geen getik. Ik kan idd een videokaartje kopen met HDMI, maar ik ben van plan binnenkort mijn pc te upgraden dus ik denk dat ik dan nog even wacht met testen.

Vandaar dat ik dacht dat het komt door HDMI/DVI, omdat daar natuurlijk geen geluid doorkomt. Via HMDI-HDMI en VGA+3,5mm doet hij het perfect.
Excuses, het was al laat voor me :P

Zou best kunnen, ik heb geen ervaring met deze kabels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
oke, iig erg bedankt voor het meedenken.
Pagina: 1