Graag zou ik van jullie een aankoopadvies willen hebben voor een game/audio producing systeem.
Mijn huidige pc voldoet namelijk niet meer aan de kwaliteit om mijn hobby/werk uit te kunnen voeren.
Ik bewerk en produceer muziek.
Wat wil ik gaan doen met het nieuwe systeem:
- audiobewerking / producing. (denk aan de programma's Fruityloops,Cubase, Ableton en het vloeiend laten horen van VST's/synthesizers etc.)
- Met de komst van de nieuwe spelcomputers (Xbox One en PS4) overweeg ik de stap om te gaan overstappen om te gaan gamen op een desktop
- Hardware waarbij ik met het gamen een aantal jaren ( 2 á 3 jaar) verder kan is voldoende.
Budget:
400 tot 800 euro
Compontenten die ik al heb:
- Externe geluidskaart
- Bijbehoren zoals muis etc.'
Merkvoorkeur:
Geen mac, want dat is voor mij onbetaalbaar
Verdere wensen:
Geen
Graag hoor ik van jullie,
Mochten jullie nog vragen hebben over mijn navraag dan hoor ik dit natuurlijk ook graag.
Met vriendelijke groet,
Mijn huidige pc voldoet namelijk niet meer aan de kwaliteit om mijn hobby/werk uit te kunnen voeren.
Ik bewerk en produceer muziek.
Wat wil ik gaan doen met het nieuwe systeem:
- audiobewerking / producing. (denk aan de programma's Fruityloops,Cubase, Ableton en het vloeiend laten horen van VST's/synthesizers etc.)
- Met de komst van de nieuwe spelcomputers (Xbox One en PS4) overweeg ik de stap om te gaan overstappen om te gaan gamen op een desktop
- Hardware waarbij ik met het gamen een aantal jaren ( 2 á 3 jaar) verder kan is voldoende.
Budget:
400 tot 800 euro
Compontenten die ik al heb:
- Externe geluidskaart
- Bijbehoren zoals muis etc.'
Merkvoorkeur:
Geen mac, want dat is voor mij onbetaalbaar
Verdere wensen:
Geen
Graag hoor ik van jullie,
Mochten jullie nog vragen hebben over mijn navraag dan hoor ik dit natuurlijk ook graag.
Met vriendelijke groet,