Verkeerd bevestigingsonderdeel Tranquillo Rev.2?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Gisteravond wilde ik mijn CPU-koeler vervangen. Na heel mijn PC uit elkaar gehaald te hebben, ben ik tot de wetenschap gekomen dat er zeer waarschijnlijk een verkeerd bevestigingsonderdeel bij de nieuwe koeler, Tranquillo Rev.2, zit.

Ik wil de koeler op een socket 775-moederbord installeren. Hiervoor zijn twee bevestigingsonderdelen nodig, welke volgens de handleiding hetzelfde zouden moeten zijn. Als ik plaatjes op internet opzoek, dan zouden ze ook hetzelfde eruit moeten zien. Hieronder een plaatje van de onderdelen die bij mijn koeler zaten:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/23212729/IMG_20130526_232917.jpg

Zoals je ziet zijn de twee onderdelen niet hetzelfde. Voor zover ik kan zien kan, zou er twee keer het linkeronderdeel bij moeten zitten. Het lukt in ieder geval ook niet om de koeler te installeren met het rechteronderdeel. Mijn vraag is, of het inderdaad klopt dat het verkeerde onderdeel erbij zit, zodat ik weet of ik hem weer terug moet sturen naar de winkel. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gizmo-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:03
Ik heb dezelfde en bij mij zijn de beugels wel identiek.

Ik denk dat het een retourtje naar de winkel wordt. Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Kijk voor de zekerheid ook hier even om er zeker van te zijn dat je niks over het hoofd hebt gezien.
Als je er zeker van bent dat je onderdelen mist, dan zou ik de koeler met de bon terug brengen naar de winkel om deze om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt retour winkel, beugels moeten hetzelfde zijn anders gaat het niet passen.
Kan gebeuren dit maar word zeker opgelost voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 12:29
De rechter klopt idd niet. Die zou meerdere bevestigingspunten naast elkaar moeten hebben zodat je ze op de verschillende sockets kan bevestigen. De linker heeft dat wel. Maar de rechter niet.... terug brengen dus!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640