Sinds kort heb ik de LG E960 wat prima bevalt. Android werkt met de meest recente versie. Na alle commotie rondom CM dacht ik het een keer te proberen, kijken hoe dat bevalt. Eerst CW ROM manager, vervolgens alles in-app uitgevoerd/gedownload (inc. Gapps.). Dit alles verliep vlekkeloos, root/su toegang was reeds geinstalleerd. Na de reboot in CM bleef de telefoon echter in boot (animatie/logo) hangen. Logischerwijs restart > bootloader. Vanaf daar wipe/data en reboot, zonder enig resultaat. Kwam soms in ad met alleen foutmeldingen (google services, setupwizard).
Heeft iemand vergelijkbare problemen? Dit is de eerste custom rom die ik uitvoer op deze telefoon, alleen helaas zonder succes. Er lijkt niks mogelijk, ook ADB via shell herkent geen device meer, logisch misschien aangezien telefoon alleen in bootloader blijft.
Enig hulp of inzicht in deze situatie wordt zeer op prijs gesteld
Heeft iemand vergelijkbare problemen? Dit is de eerste custom rom die ik uitvoer op deze telefoon, alleen helaas zonder succes. Er lijkt niks mogelijk, ook ADB via shell herkent geen device meer, logisch misschien aangezien telefoon alleen in bootloader blijft.
Enig hulp of inzicht in deze situatie wordt zeer op prijs gesteld