Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik de LG E960 wat prima bevalt. Android werkt met de meest recente versie. Na alle commotie rondom CM dacht ik het een keer te proberen, kijken hoe dat bevalt. Eerst CW ROM manager, vervolgens alles in-app uitgevoerd/gedownload (inc. Gapps.). Dit alles verliep vlekkeloos, root/su toegang was reeds geinstalleerd. Na de reboot in CM bleef de telefoon echter in boot (animatie/logo) hangen. Logischerwijs restart > bootloader. Vanaf daar wipe/data en reboot, zonder enig resultaat. Kwam soms in ad met alleen foutmeldingen (google services, setupwizard).

Heeft iemand vergelijkbare problemen? Dit is de eerste custom rom die ik uitvoer op deze telefoon, alleen helaas zonder succes. Er lijkt niks mogelijk, ook ADB via shell herkent geen device meer, logisch misschien aangezien telefoon alleen in bootloader blijft.

Enig hulp of inzicht in deze situatie wordt zeer op prijs gesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:16
Weet je zeker dat je data hebt gewiped en niet alleen cache en dalvik?
Verder kan je altijd nog via fastboot en stock image flashen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Telefoon start fastboot mode, met mogelijkheden start/restart boodloader/recovery mode/power off. In recovery mode (ClockwordMod recovery) "Wipe Data", "Wipe Cache Partition" en "Wipe Dalvik Cache" uitgevoerd. Blijft in de boot animatie cyanogenmod hangen.

Maar hoe kan ik stock image flashen als de telefoon niet opstart .. dus ook geen USB debugging of uberhaupt geen USB toegang met de telefoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Loopt de bootanimatie echt vast?
Hoe lang heb je gewacht terwijl de bootanimatie er op stond? Eerste boot duurt namelijk een stuk langer, althans dat was zo op mijn Desire Z. Heb mijn N4 nog niet geroot.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Het bootloader keuze scherm is gelijk fastboot mode, gewoon aansluiten en zorgen dat je drivers en software zijn geïnstalleerd ( googlen als je niet weet waar ik het over heb).

Probeer anders ook eens een toolkit, maakt het vaak een stuk makkelijker

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ultraman schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:46:
Loopt de bootanimatie echt vast?
Hoe lang heb je gewacht terwijl de bootanimatie er op stond? Eerste boot duurt namelijk een stuk langer, althans dat was zo op mijn Desire Z. Heb mijn N4 nog niet geroot.
Scherm blijft meer als 30 min. in deze staat, dat lijkt me lang genoeg :9
Prulleman schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:16:
Het bootloader keuze scherm is gelijk fastboot mode, gewoon aansluiten en zorgen dat je drivers en software zijn geïnstalleerd ( googlen als je niet weet waar ik het over heb).

Probeer anders ook eens een toolkit, maakt het vaak een stuk makkelijker
Ik heb de correcte drivers, en zie nu wel een device in ADB (recovery). Met een Nexus 4 Toolkit weer terug naar stock, dus de telefoon werkt wel alleen wel apart dat CM meteen vast liep, tel was alleen geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
welke versie van CM had je? een nightly of een stable/RC en waar heb je em gedownload.

Dit is de officiele plek:
http://get.cm/?device=mako

via XDA heb je vaak gemodificeerde versies

Strava

Pagina: 1