\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Ik heb voorheen nooit zoveel problemen gehad met de prive modus dat Safari de wachtwoorden vergat. Daarnaast ben ik geen groot voorstander om de prive modus uit te schakelen. Ook verklaard het het Facebook probleem niet maar dat kan natuurlijk unrelated zijn. Het is alleen wel vaak zo dat als Facebook crashed dat ik wederom weer opnieuw overal kan aanmelden in Safari.
Het wachtwoord beheer staat overigens wel aan (Instellingen>Safari>Formulieren>Namen en wachtwoorden)
Het wachtwoord beheer staat overigens wel aan (Instellingen>Safari>Formulieren>Namen en wachtwoorden)
[ Voor 12% gewijzigd door Just_I op 27-05-2013 00:09 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Zojuist kon ik me weer gaan aanmelden. I, zag overigens bij het opstarten van Safari dat ie van normaal naar prive modus switch (lichtgrijze werkbalk naar donkergrijze werkbalk).
Iemand die weet hoe ik dit oplos zonder de prive modus uit te zetten?
Iemand die weet hoe ik dit oplos zonder de prive modus uit te zetten?