iPad vergeet inlog gegevens

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 21:37

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Sinds een aantal weken heb ik op mijn iPad (3rd gen.) dat ik regelmatig weer mag inloggen op diverse sites, waaronder Tweakers. Dit irriteert mij in steeds grotere mate en het lijkt ook steeds vaker te gebeuren. Ik heb ook af en toe dat de Facebook app crasht naar de home screen waarna ik later weer kan anmelden op allerlei sites.

Even wat info:
- ik gebruik safari als browser in prive modus
- ik heb de nieuwste versie van iOS (6.1.3)
- ik heb de website data gewist (Instellingen>Safari>Geavanceerd>Website data)
- ik heb de cookies en gegevens gewist

De iPad heb ik een aantal keer herstart, ik heb de router gereset, alles zonder effect. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak is danwel de oplossing heeft? Ik heb zelf het idee dat het pas sinds 6.1.3 dit probleem is opgekomen, maar ik kan het me niet goed herinneren.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het zal privemodus wel zijn, logins worden via cookies onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik heb voorheen nooit zoveel problemen gehad met de prive modus dat Safari de wachtwoorden vergat. Daarnaast ben ik geen groot voorstander om de prive modus uit te schakelen. Ook verklaard het het Facebook probleem niet maar dat kan natuurlijk unrelated zijn. Het is alleen wel vaak zo dat als Facebook crashed dat ik wederom weer opnieuw overal kan aanmelden in Safari.

Het wachtwoord beheer staat overigens wel aan (Instellingen>Safari>Formulieren>Namen en wachtwoorden)

[ Voor 12% gewijzigd door Just_I op 27-05-2013 00:09 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Zojuist kon ik me weer gaan aanmelden. I, zag overigens bij het opstarten van Safari dat ie van normaal naar prive modus switch (lichtgrijze werkbalk naar donkergrijze werkbalk).
Iemand die weet hoe ik dit oplos zonder de prive modus uit te zetten?