Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323021

Topicstarter
Ik ben voor mijn studie regelmatig bezig met formule editor in word (Microsoft office professional plus 2010). Echter heb ik regelmatig dat het programma bij het kopieren van formules (en soms tekst erbij) vastloopt. Het probleem is niet beperkt tot specifieke bestanden.

Dit gebeurt zowel bij mijn vaste pc (x64 installatie) als mijn laptop (86 installatie). Ik heb de software legaal verkregen via de universiteit, nog geen toegang tot office 2013.
Ik vind het erg vervelend en zou graag willen weten of iemand dit misschien heeft kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ten eerste: zet je grammaticacontrole uit, evenals de spellingscontrole tijdens het typen. Dat scheelt al een heleboel power en andere issues. Dat de grammaticacontrole aan de spellingscorrector hangt, automatisch aanstaat en de boel makkelijk ophangt is iets wat al sinds Office 97 een problem is, en er is nooit iets aan gedaan :X
2): probeer eens of je er ook last van hebt als je plakken speciaal gebruikt ipv normaal pasten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik vind al die controles wel fijn, maar ik zal t vandaag even een tijdje uitproberen. Het vastlopen gebeurt altijd bij het kopieren, niet bij het plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Probleem van die controles is vooral dat ze on-the-fly voor problemen zorgen.
Gewoon af en toe een F7 doet hetzelfde, maar dan on-demand, en heeft dus een veel lagere impact.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Helaas heeft dit niet gewerkt, hij is zonet weer vastgelopen. Ik denk dat dit ook een losse bug is binnen word?