Beste tweakers,
Ik ben opzoek naar de juiste componenten met de beste prijs/kwaliteit op dit moment.
Mijn huidig systeem gaat al een ruime tijd mee, 5/6 jaar. Heeft het altijd prima gedaan maar de laatste tijd trek tie de nieuwste games maar matig.
Huidig systeem: (onderstreepte componenten hou ik)
CASE: CM sniper black edition
PSU: CM 650watt
CPU: Intel pentium dualcore E2160 @ 3.8 Ghz met arctic freezer 7 pro.
MOBO: GA-P35-DS3
RAM: Geil 2gb
GPU: Asus 560 TI (voorheen 8800gt)
SSD: OCZ 128GB
Heb uiteraard zelf wat research gedaan en mijn oog viel op de FX8320 in combinatie met Asrock 990FX extreme 3 mobo. Wat betreft het RAM geheugen, er is zoveel aanbod dat ik niet direct kan kiezen. Corsair Vengeance is wat ik op het moment in mijn winkelmandje heb zitten. CPU cooler schaf ik later aan.
Graag jullie mening.
Budget: MAX 300€
Doeleinden: Overclocken, gamen/streamen (SC2, BF3, Arma 2/3, DayZ) en videobewerking.
Alvast bedankt!
Ik ben opzoek naar de juiste componenten met de beste prijs/kwaliteit op dit moment.
Mijn huidig systeem gaat al een ruime tijd mee, 5/6 jaar. Heeft het altijd prima gedaan maar de laatste tijd trek tie de nieuwste games maar matig.
Huidig systeem: (onderstreepte componenten hou ik)
CASE: CM sniper black edition
PSU: CM 650watt
CPU: Intel pentium dualcore E2160 @ 3.8 Ghz met arctic freezer 7 pro.
MOBO: GA-P35-DS3
RAM: Geil 2gb
GPU: Asus 560 TI (voorheen 8800gt)
SSD: OCZ 128GB
Heb uiteraard zelf wat research gedaan en mijn oog viel op de FX8320 in combinatie met Asrock 990FX extreme 3 mobo. Wat betreft het RAM geheugen, er is zoveel aanbod dat ik niet direct kan kiezen. Corsair Vengeance is wat ik op het moment in mijn winkelmandje heb zitten. CPU cooler schaf ik later aan.
Graag jullie mening.
Budget: MAX 300€
Doeleinden: Overclocken, gamen/streamen (SC2, BF3, Arma 2/3, DayZ) en videobewerking.
Alvast bedankt!