Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Pagina: 1
Acties:

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-11 14:08
Beste tweakers,

Ik heb nu sinds een paar dagen een "Applicatie" shortcut in mijn tabbladen balk.
Hoe krijg ik dit weg?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6RKn5IW.png

Ook heb ik als ik wat wil opzoeken op google het er zo uitziet:
Ik wil dit graag terug dat ik gewoon de zoekbalk zie en niet de adresbalk.

(als ik www.google.com typ kom ik overigens wel met de oude zoekfuncties.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Jnv7X9X.png

Bij voorbaat dank,

Bas. ;)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-12 13:38
Rechtermuisknop er op, en dan verwijderen?
Lijkt me namelijk gewoon een bookmark die je daar (per ongeluk) ingesleept hebt.

Je tweede vraag is me niet geheel duidelijk. Is dat een screenshot van je volledige scherm? Dan lijkt je browser in Volledig Scherm te worden weergegeven. In dat geval F11. Anders even beter toelichten wat je bedoeld.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bij de nieuwe versie van Chrome wordt die knop automatisch neergezet, maar je kan die inderdaad gewoon verwijderen met je rechter muisknop.
Ook die geïntegreerde zoekbalk is standaard in de nieuwe versie. Volgens mij kan je die wel uitzetten in de settings. Klinkt als "gebruik automatisch zoeken in de adresbalk"

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-11 14:08
gwystyl schreef op zondag 26 mei 2013 @ 23:54:
Bij de nieuwe versie van Chrome wordt die knop automatisch neergezet, maar je kan die inderdaad gewoon verwijderen met je rechter muisknop.
Ook die geïntegreerde zoekbalk is standaard in de nieuwe versie. Volgens mij kan je die wel uitzetten in de settings. Klinkt als "gebruik automatisch zoeken in de adresbalk"
Als ik rechtermuis klik dan is "verwijderen" grijs dus ik kan hem niet weg halen in tegendeel met de andere tabbladen!

En het aanvinken van "gerbuik automatisch zoeken in de adresbalk" geeft geen verschil.

Misschien even chrome opnieuw installeren?
Ik gebruik BTW wel de Chrome Beta versies, zou dit wat uit maken?

gr.

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-11 13:27

Midas.e

Is handig met dinges

Basxt schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:51:
[...]

Als ik rechtermuis klik dan is "verwijderen" grijs dus ik kan hem niet weg halen in tegendeel met de andere tabbladen!

En het aanvinken van "gerbuik automatisch zoeken in de adresbalk" geeft geen verschil.

Misschien even chrome opnieuw installeren?
Ik gebruik BTW wel de Chrome Beta versies, zou dit wat uit maken?

gr.
Nu weet je wel gelijk waarom het beta's zijn.

Hacktheplanet / PVOutput