Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Flash Pro CS5.5 / CS6] Crash on Export / Publish*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb zojuist een .FLA bestand gemaakt met adobe photoshop 5.5 en 6.0 in beide programma's

Als ik ze wil publishen of exporteren naar een .swf dan crashed het hele programma en sluit het zonder pardon af.

Ik kan vrij weinig vinden op het internet daarover..

Iemand misschien ervaring ermee? en een oplossing gevonden.

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:51
Het is Adobe Flash. Kan letterlijk honderden verschillende oorzaken hebben.
(De compiler is een ramp en de Flash Pro IDE is nog erger.)

Zonder meer informatie zullen we weinig kunnen betekenen voor je.

[ Voor 20% gewijzigd door R4gnax op 28-05-2013 00:04 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan je even duidelijk aangeven in welk programma je precies een fla hebt gemaakt? Ik mag aannemen dat het gaat om Flash?

Zo ja, dan mag je ook exact aangeven wat je doet (wat voor flash file, wat voor AS level en voor welk device publiceer je) en op welke seconde het probleem ontstaat. Daarnaast ook exact aangeven welke softwareversie je hebt en of je de laatste updates hebt geinstalleerd (want die lossen eea met je probleem op ;)).

Daarnaast mag je ook aangeven of je een gekraakte versie draait, want daar komt dit ook regelmatig naar voren.

edit:
Ik kan vrij weinig vinden op het internet daarover..
Sorry maar dat is echt onzin. Zeg dan gewoon dat je weinig zin hebt gehad om te zoeken ;)

[google=cs5.5 crashes when publishing]

[google=photoshop cs5.5 crashes when publishing swf] levert netjes het verbeterde voorstel More results for photoshop cs5 5 crashes when publishing swf ;)

[ Voor 25% gewijzigd door BtM909 op 28-05-2013 00:18 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.