"Je reactie is geplaatst maar zal eerst gemodereerd worden"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
User [Verwijderde gebruiker] krijgt de volgende melding bij het posten op het forum, ook als hij hier een topic wil openen (vandaar dat ik het hier plaats)
" Je reactie is geplaatst maar zal eerst gemodereerd worden

Als je reactie ok bevonden is dan zal deze vanzelf online verschijnen.

(interne identificatie: topic::new_message::moderation_required)"
Enig idee wat er mis is?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Hij staat als spammer gemarkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Krijg je daar normaal gesproken niet eerst een waarschuwing of pushmessage voor? :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 23:05
Normaal wel, maar als je ongeveer het postpatroon van een Chinese linkdumper volgt met een flink aantal reacties zonder enige 'onverdachte' reactie dan wordt er ook wel eens een vinkje ergens gezet om het te laten stoppen.

In elk geval heb ik het nu ongedaan gemaakt. Ik verwacht wel dat niet elke reactie over een bepaald onderwerp gepaard gaat met linkjes die als promotioneel opgevat zouden kunnen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het is omdat ik te veel links poste? Gebeurt het automatisch dat ik als spammer gemarkeerd werd of ben ik aangegeven als spammer? Maar goed ik zal geen links meer posten dan :)

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 00:44

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 02:25:
Dus het is omdat ik te veel links poste? Gebeurt het automatisch dat ik als spammer gemarkeerd werd of ben ik aangegeven als spammer? Maar goed ik zal geen links meer posten dan :)

Alvast bedankt voor de hulp!
Dat gaat automatisch :P Je plaatste ongelukkigerwijs in je allereerste forumpost bepaalde links die ook in het verleden door spammers zijn gebruikt, en dat triggert dit gedrag.

Aangezien je inmiddels legide posthistorie hebt opgebouwd zal dat overigens niet meer gebeuren, dus je kan gerust links posten.

Intentionally left blank

Pagina: 1