Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tablet aankoop.

Pagina: 1
Acties:

• coenraad12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-03 17:01
Daar ik geen apart topic kan ontwaren betreffende tablets, plaats ik het hier.
Indien onjuist dan is er wel een mod die dat corrigeerd.
Heb het idee opgevat om een tablet aan te schaffen en heb deze in mind : http://dx.com/p/cube-u20g...camera-wi-fi-white-204295

Hebben jullie enige pro's of contra's te melden.
Of zeg ( schrijf ) dat is dus meuk.

PS. Kun je daar een windows versie op installeren ?

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-11 12:00
Op je laatste vraag ik kan in ieder geval antwoord geven, nee, je kunt hier geen Windows op installeren. Tenzij Microsoft nog eens besluit om deze budget CPU's te gaan ondersteunen. Daarnaast verwacht ik eigenlijk niet dat een dergelijk tablet héél veel beter zal presteren dan tablets van eenzelfde prijs die je zo af en toe bij de Kruidvat, Lidl en/of Aldi kunt vinden.

Het zal leuk zijn als speelapparaatje voor zo af en toe, maar voor het serieuzere gebruik zou ik kijken naar bijv een Google Nexus 7 tablet welke je voor minder geld hebt, en welke naar alle waarschijnlijkheid (een stuk) beter zal presteren. Plus, je krijgt ook nog garantie voor als er iets mis is :)

• coenraad12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-03 17:01
Bedankt voor je reactie.

I.v.m. de garantie ga ik zeker met je mee, daar ik ervaring heb met de garantieafhandeling in het verre oosten.
De verzendkosten ( v.v. ) zijn zo ong. even hoog als een compleet nieuw apparaat.
Het is inderdaad bedoeld als een gadget. Gezien de prijzen van de apparaten waar je op wijst ga ik daar eens serieus naar kijken :)