Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2013 21:31 ]
Persoonlijk zou ik wel voor de Dell gaan ipv een Asus, maar dat komt doordat mijn ervaringen met Asus laptops wat minder zijn. Ik heb er één gehad die regelmatig defect ging en uiteindelijk vervangen is voor een nieuw exemplaar wat daarna wel goed was (waarschijnlijk maandagochtend model dus), en één die regelmatig heel erg warm word, maar dat kan inderdaad komen door de nVidia GPU die erbij zit. Met Dell laptops heb ik eigenlijk nooit noemenswaardige problemen ervaren.
Verwijderd
Maar momenteel is de N76 goedkoper dan de inspiron.
De N76 heeft een Ci7 met Full HD, (of Ci5 1600x900) volgens mij? (Die was ik idd ook al tegengekomen)
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Verwijderd
saturn en de mediamarkt staan niet in de pw, maar hebben momenteel een geen-BTW actie waardoor je onder de prijs uit de pricewatch zou moeten komen.
Is er ook een N76 i7 met 1600x900 non glare? Kan em niet vinden ...
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:34:
Je wilt toch 1080p? 1080p is imo het belangrijkste kenmerk aan een laptop...
Ik heb inmiddels de 17R besteld; bedankt voor de pointers.- 17,3" @ 1600x900 of misschien liever nog 18,3" @1920x1080 Non glare
- Het scherm/de resolutie van 1600*900 vind ik tegenvallen. Ik kom van een 1600*1200 en dat verschil merk je goed in de hoogte. 18" was te groot geweest dus eigenlijk is 1600*1200@17,3" zo'n beetje mijn ideaalscherm.
- Ik kwam er achter ( omdat ik niet goed had gekeken ) dat deze R17 ( versie 5721 ) maar 1 HD bay heeft. Zwaar balen maar ik heb deze caddy gekocht, de 840 Pro SSD in de HD bay gezet en de HD met caddy in de optical drive bay gezet. Nadeel is nu natuurlijk geen DVD, maar die techniek is toch obsolete
- Performance van de HD is zozo, maargoed dat is eigenlijk bij elke 5400 RPM HD ( Zit zo'n WD Blue geval in trouwens )
So far so good.
[edit]
OMG, ik kom er net achter dat de NIC die er in zit een 10/100MB versie is ...
[edit]
[ Voor 15% gewijzigd door farlane op 15-06-2013 16:22 ]
Helaas is de laptop zakelijk aangeschaft en is de termijn van 7 dagen verlopen, dus wat dat betreft ben ik aan de goede wil van Dell overgeleverdVerwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:46:
dell refund policy (beter bekend als: wet koop op afstand).
Wat een knurften om er zo'n NIC in te zetten, daar ga je toch niet van uit?