Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jsmets
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 18:56
Hoi, ik heb een standaard Tab2, Android 4.03, en al 2 maal was de externe micro sd kaart kapot. Onleesbaar, in de winkel krijg ik meteen een nieuwe maar leuk is anders. Nu vandaag hetzelfde op mijn Galaxy S2 (ook standaard 4.1.03), maar daar stonden foto's op. 3 kapotte kaartjes in korte tijd op 2 Samsung Galaxy apparaten en ik weet de oorzaak niet. Op PC's ben ik redelijk thuis, maar hier weet ik echt niet waar te zoeken.

Omdat het op 2 verschillende Samsung devices gebeurt sluit bij mij uit dat er een hardware defect is.
De kaartjes waren van het merk ICIDU en 32 of 16 GB groot.
Foto's worden automatisch opgeslagen op sd.
Verder alleen muziek of films, geen apps.

Wie weet meer?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
over hoeveel tijd hebben we het? 3 kapotte kaartjes in 1 jaar is gewoon pech denk ik, in een week wordt het een ander verhaal.

Verder zou ik als het nog een keer gebeurd een ander merk vragen in de winkel.. misschien zijn deze niet zo betrouwbaar.

zelf heb ik ook al wel een aantal kaartjes stuk gekregen de afgelopen jaren

Strava

• mktechnologie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06 21:16
Vreemd probleem maar het zou ook inderdaad probleem van de kwaliteit van het kaartje kunnen zijn.
Ik heb ook de aankoop een icidu kaartje overwogen maar de bouwkwaliteit is nou niet denderend.
Ik heb toen gewoon een a merk gekocht. De prijs verschillen zijn over het algemeen niet zo groot.
De meeste a merken hebben ook levenslange garantie in tegenstelling tot 2 jaar icidu.