Ik heb via de Apple SD card camera reader een video file MP4 zonder behulp van iTunes geimporteerd naar de Ipad mini. Dat gaat prima, zonder te jailbreaken of wat dan ook, via het SD kaartje waarop ik een DCIM directory heb aangemaakt en de .MP4 file met precies acht tekens daar in gezet. So far so good. Deze file komt echter in de foto app terecht, terwijl ik hem zou verwachten in de video app. De video app is leeg. De file is prima af te spelen via de foto's app.
Nu zou je waarschijnlijk dit toch via itunes toch weer kunnen corrigeren. Maar dit kan ik nu even niet want ik kan op dit moment op mijn windows XP 64x bit PC iTunes niet installeren, Win XP 64x wordt niet ondersteund door Apple.
Maar ik vroeg me af of je dit niet kunt voorkomen tijdens het importeer proces? DCIM is natuurlijk een typische camera directory naam, misschien moet ik m anders noemen?
Nu zou je waarschijnlijk dit toch via itunes toch weer kunnen corrigeren. Maar dit kan ik nu even niet want ik kan op dit moment op mijn windows XP 64x bit PC iTunes niet installeren, Win XP 64x wordt niet ondersteund door Apple.
Maar ik vroeg me af of je dit niet kunt voorkomen tijdens het importeer proces? DCIM is natuurlijk een typische camera directory naam, misschien moet ik m anders noemen?
Intel i7 4770 Asus Z87 expert ssd 840Pro Asus Geforce GTX 770 WD 20EFRX 2TB