Toon posts:

win7 helemaal kapot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al maanden een probleem met mijn win7 ik kan geen files verwijderen kan niets verplaatsen nadat het eenmaal gedownload is en ik kan ook geen nieuwe folders maken want dat geeft mij een file system error 340

weet iemand hoe je dit kan fixen zonder helemaal opnieuw te instaleren ik heb teveel gegevens van werk er op staan om dat te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Begin sowieso maar eens met het maken van een backup dan. Dikke kans dat je dadelijk ook dat niet meer kunt als er hardware problemen zijn.

Herinstalleren is toch wel een goed idee maar dan wel eerst je backup in orde!

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk zou ik eerst even googlen naar die system-error. Ik zie veel hits staan, en wie weet staat daar het antwoord al tussen. Dan kun je alvast aan de slag, en scheelt (soms lang) wachten op een antwoord van tweakers ;)
(en ons een wellicht overbodige vraag O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:58

Mavamaarten

Omdat het kan!

Klinkt als kapotte sectors op je HDD.
Ten eerste, zeker en vast backup maken! Ik zou eens een keertje Chkdsk draaien op de HDD die lastig doet.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HDD Regenerator branden op een DVD, booten in de DVD, alles instellen en laten draaien maar. En dan maar eens kijken wat ie vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Bij mij blijft soms Dllhost - Com Surrogate hangen. Dit is het proces dat de voorbeeldplaatjes maakt.

Met ctrl + shift + escape start je taakbeheer waar je onder het tabje processen hem kan sluiten. Dit kan geen kwaad; het start automatisch opnieuw.
Pagina: 1