Ik heb in de namiddag voor mijn vader zijn Lumia 620 opgezet zodat hij makkelijk de overstap kan maken van een Nokia 6300 naar zijn Lumia. Op zich ging die "migratie" redelijk goed, met de meegeleverde app van Nokia kan je heel eenvoudig een connectie leggen via Bluetooth naar eender welk merk en model van GSM en kan je eenvoudig je contactgegevens van het bron-toestel plukken (op voorwaarde dat de contactgegevens op het toestel zelf staan en niet op de SIM).
Nu had ik graag, voor toekomstige overstappen zijn data laten leven in een Office 365 accountje, dat heb ik al ter beschikking, dus het configureren was ook weer redelijk eenvoudig. Ik slaag er alleen niet in om het toestel wijs te maken dat hij de contacten die lokaal staan, moet "pushen" naar Office 365.
Dit om sowieso een "backup" te hebben, maar in de tweede plaats omdat dit het heel makkelijk maakt om zijn contacten eens allemaal netjes aan te vullen en correct te zetten, iets wat met die Nokia 6300 wat verwaarloosd is.
Heeft iemand hierover een ideetje hoe dit te doen?
Nu had ik graag, voor toekomstige overstappen zijn data laten leven in een Office 365 accountje, dat heb ik al ter beschikking, dus het configureren was ook weer redelijk eenvoudig. Ik slaag er alleen niet in om het toestel wijs te maken dat hij de contacten die lokaal staan, moet "pushen" naar Office 365.
Dit om sowieso een "backup" te hebben, maar in de tweede plaats omdat dit het heel makkelijk maakt om zijn contacten eens allemaal netjes aan te vullen en correct te zetten, iets wat met die Nokia 6300 wat verwaarloosd is.
Heeft iemand hierover een ideetje hoe dit te doen?