Triple monitor

Pagina: 1
Acties:

• AeonLucid
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-12-2025
Hallo!

Ik heb sinds kort twee beeldschermen samen gedaan en het bevalt me prima.
Alleen zou ik er graag drie in totaal willen. HDMI of DVI (1920x1080 per).

Ik weet alleen dat dit niet mogelijk is met mijn huidige videokaart.
Video kaart

Dit is het beeldscherm.
De samsung sms22a350h.

Wat is de goedkoopste manier om het probleem op te lossen?

PS: Ik wil graag mijn moederboord er ook eventjes bij zetten, hoe vind ik welke ik heb zonder me pc open te maken?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-03 00:20
Als het goed is kun je de 3e gewoon zo aansluiten via de DP poort

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-02 22:22
Dit kan, maar wel met een kanttekening. Je videokaart kan maar 2 schermen aansturen via HDMI/DVI, als je een 3e monitor wilt zul je dus ofwel een monitor moeten kopen met een (mini) DisplayPort aansluiting, ofwel een actieve mini DisplayPort naar DVI/HDMI adapter ertussen zetten.

• AeonLucid
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-12-2025
Xudonax schreef op zondag 26 mei 2013 @ 18:26:
Dit kan, maar wel met een kanttekening. Je videokaart kan maar 2 schermen aansturen via HDMI/DVI, als je een 3e monitor wilt zul je dus ofwel een monitor moeten kopen met een (mini) DisplayPort aansluiting, ofwel een actieve mini DisplayPort naar DVI/HDMI adapter ertussen zetten.
En is dan de kwaliteit op alle 3 de schermen hetzelfde?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-03 00:20
In principe wel, tenzij je een heel belachelijk brakke converter te pakken hebt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 13:58
Xudonax schreef op zondag 26 mei 2013 @ 18:26:
Niet als de monitoren die hij nu heeft al een DP port hebben. Dan is het een kwestie van kabeltjes omprikken... :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 18:35
Weet niet of je gelijk van plan was om ook op alle drie de schermen te gaan gamen, maar als je dat wilt houd er dan rekening mee dat je je fps op 5760x1080 ook mag delen door 2-3. Als je je eventuele games op 1 scherm houdt (met IE, Skype, etc op de andere twee) gaat dat uiteraard niet op.

• sharkwouter
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Alle AMD videokaarten vanaf de Radeon HD 6000 series ondersteunen 3 monitoren voor zover ik weet. Ze hebben alleen niet allemaal 3 dvi/hdmi aansluitingen maar 2 en een display port.
Pagina: 1