3DSXL / PS Vita

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
Hoi iedereen,

Ik ben laatst jarig geweest en dus heb ik van veel mensen money mogen ontvangen. Nu wil ik graag een nieuwe handheld hebben. De PS Vita lijkt me wel een stoer apparaat, maar ik hoor van veel mensen dat je zo een ding echt niet moet kopen (geen idee waarom). De 3DSXL lijkt me ook wel vet om te hebben alleen vind ik de games een beetje kinderachtig (alleen mario en pokemon vind ik leuk). Heeft een van jullie ervaring met deze apparaten? Ik ga dit apparaat overigens niet voor hardcore-gaming gebruiken maar meer op momentjes zoals een avondje bankhangen, reizen enz...

Cheers

Op Tweakers.net wordt er meer zelf inzet verwacht.Wat voor jou het juiste apparaat is. is iets wat je uiteindelijk voor jezelf moet beslissen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sn0wblind op 26-05-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Er zijn diverse verschillen tussen de twee apparaten te noemen, maar uiteindelijk zijn de games toch het meest belangrijk. Ik zou een opsomming maken van de games op de twee platformen die je het meest interesseren en daar je besluit op baseren.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ram0n schreef op zondag 26 mei 2013 @ 18:05:
Er zijn diverse verschillen tussen de twee apparaten te noemen, maar uiteindelijk zijn de games toch het meest belangrijk. Ik zou een opsomming maken van de games op de twee platformen die je het meest interesseren en daar je besluit op baseren.
Dit.

Ik zou zelf voor een PlayStation Vita gaan, maar dat is eerder omdat ik niet echt meer van Nintendo games hou en daarnaast, maar ik weet niet of dat voor jou ook gaat gelden, komt de PlayStation 4 dit najaar uit en dan krijg je ook nieuwe functionaliteiten zoals Remote Play. :9

EDIT Mocht je trouwens voor de PS Vita gaan, dan raad ik je aan om PlayStation Plus te kopen. Kost €49.99 per jaar of €14.99 per 90 dagen, en dan krijg je elke maand een aantal gratis (goede) PS Vita games + andere voordelen.
http://nl.playstation.com...ction#select-tab-overview

[ Voor 20% gewijzigd door Uniciteit op 26-05-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn twee verschillende apparaten. Vreemd dat men jou nooit een reden heeft gegeven om product x niet te kopen.

Mocht ik de keuze weer moeten maken dan zou het zeker weer een 3DS worden. Ik ben wel een liefhebben van Nintendo games (muv Pokemon) en ben inmiddels van zo'n leeftijd dat ik mijn schouders ophaal voor kinderachtig zus of kinderachtig zo. Titels als Luigi's Mansion, Mario Kart, Mario 3D Land, Paper mario, Zelda en Kid Icarus spreken mij gewoon ontzettend aan. Die zou ik allemaal moeten missen op de PSVita en wat ik ervoor terug zou krijgen zou mij niet kunnen overtuigen.

Maar er is keuze, en je moet vooral kijken wat jou aanspreekt en dat kopen. Je hebt er niets aan als je straks met console x opgescheept zit omdat iedereen dat de goede keuze vond en je doet er vervolgens niets mee omdat het je niet aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb beiden en zou ze geen van beiden willen missen. Het hangt helemaal af van wat voor games je wilt spelen. Hou er bij de Vita wel rekening mee dat je speciale geheugenkaartjes nodig hebt en die zijn schofterig duur. Voordeel van de Vita is het PS Plus en dat je de Vita straks met de PS4 voor streaming kunt gebruiken voor het spelen van je games.

Maar wat versta jij onder kinderachtig? Een game als Fire Emblem of Monster Hunter is niet bepaald kinderachtig te noemen en er komen nog wat RPG's aan die ook niet echt kinderachtig te noemen zijn.

Kijk even op internet en youtube rond wat er aan games verkrijgbaar zijn voor beide systemen en wat er nog aan zit te komen. Heb even geduld en wacht nog even tot de E3 over 3 weken begint want dan kan er ook nog het een en ander aangekondigd gaan worden.

Voor mij zijn ze beiden evenveel waard en ik zou ze geen van beiden meer willen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Beide!

maar ff serieus, inderdaad wat de mensen hiervoor al gezegd hebben. Het gaat om welke games je het liefste wilt spelen

PS Vita heeft games zoals Uncharted, Gravity Rush, Persona 4 Golden, Soul Sacrifce, Assassins creed en binnenkort Killzone en dan many more games.

Nintendo 3DS heeft games zoals Monster Hunter, Mario games, Luigi games, Kid Icarus en binnenkort die epic nieuwe zelda game.

Gewoon online effe zoeken welke games je het leukste vind. :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Vinand schreef op zondag 26 mei 2013 @ 18:56:
Beide!

maar ff serieus, inderdaad wat de mensen hiervoor al gezegd hebben. Het gaat om welke games je het liefste wilt spelen

PS Vita heeft games zoals Uncharted, Gravity Rush, Persona 4 Golden, Soul Sacrifce, Assassins creed en binnenkort Killzone en dan many more games.

Nintendo 3DS heeft games zoals Monster Hunter, Mario games, Luigi games, Kid Icarus en binnenkort die epic nieuwe zelda game.

Gewoon online effe zoeken welke games je het leukste vind. :)
Ik kan het niet beter verwoorden d:)b

Ik heb een Vita waar ik erg blij mee ben, en ga binnenkort een 3DS aanschaffen.
Je doet met geen van beide een miskoop in ieder geval.

Als je een Vita koop, check V&A. Er zijn vaak mensen die het voor een mooie prijs verkopen.

Steam/XBL: Avioto

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.