Ruim een jaar geleden zijn wij verhuisd en de kabelaansluitingen rondom de TV en het modem zijn nog niet echt netjes weggewerkt. Hier wil ik wat verandering in brengen, maar ik ben nog een beetje in dubio. Ik hoop met jullie advies wat verder te komen. Waar ik zelf aan zit te denken, en het is de vraag of dat verstandig is i.v.m. signaal- en kwaliteitsverlies is het volgende:
De F-connector kabel van de wandcontactdoos naar het modem verlengen tot +/- 3 meter, zodat ik het modem achter de TV kan wegwerken inclusief alle bekabeling. Ik heb dan alleen de F-connector kabel zichtbaar. Het enige wat ik me hierbij afvraag is of ik door de lengte van de kabel niet teveel signaalverlies krijg.
Nu is de f-connector kabel erg kort (30cm o.i.d.) en lopen er 3 UTP kabels zichtbaar door het huis wat er erg slordig uit ziet.
Wat kunnen jullie mij hierin adviseren?
De F-connector kabel van de wandcontactdoos naar het modem verlengen tot +/- 3 meter, zodat ik het modem achter de TV kan wegwerken inclusief alle bekabeling. Ik heb dan alleen de F-connector kabel zichtbaar. Het enige wat ik me hierbij afvraag is of ik door de lengte van de kabel niet teveel signaalverlies krijg.
Nu is de f-connector kabel erg kort (30cm o.i.d.) en lopen er 3 UTP kabels zichtbaar door het huis wat er erg slordig uit ziet.
Wat kunnen jullie mij hierin adviseren?