Maximale lengte F-connector kabel

Pagina: 1
Acties:

• gerard87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-12 19:32
Ruim een jaar geleden zijn wij verhuisd en de kabelaansluitingen rondom de TV en het modem zijn nog niet echt netjes weggewerkt. Hier wil ik wat verandering in brengen, maar ik ben nog een beetje in dubio. Ik hoop met jullie advies wat verder te komen. Waar ik zelf aan zit te denken, en het is de vraag of dat verstandig is i.v.m. signaal- en kwaliteitsverlies is het volgende:

De F-connector kabel van de wandcontactdoos naar het modem verlengen tot +/- 3 meter, zodat ik het modem achter de TV kan wegwerken inclusief alle bekabeling. Ik heb dan alleen de F-connector kabel zichtbaar. Het enige wat ik me hierbij afvraag is of ik door de lengte van de kabel niet teveel signaalverlies krijg.

Nu is de f-connector kabel erg kort (30cm o.i.d.) en lopen er 3 UTP kabels zichtbaar door het huis wat er erg slordig uit ziet.

Wat kunnen jullie mij hierin adviseren?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat is geen probleem.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36

franssie

Save the albatross

Precies, gewoon proberen. Maar die COAX ligt tientallen meters door de grond voordat ie je huis binnenkomt dus ik zou er niet panisch over doen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• gerard87
Bedankt voor de snelle reactie. Dan ga ik het op die manier oplossen. Goedkoper en netter :)

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Zorg wel voor een stukje goede kabel en goede connectoren er is erg veel rotzooi in omloop.
Veel sccs.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• gerard87
Zonder reclame te willen maken. Misschien lastig om te zeggen, maar zou dit voldoende zijn:
http://www.allekabels.nl/...bel-met-f-connectors.html

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36

franssie

Save the albatross

Misschien wel, misschien niet - je hebt geen idee wat voor kabel erin zit (welke demping). Je kan ook langs een electronica winkel lopen (zo eentje die naar soldeer flux ruimt) en dan weet je welke kabel erin/erop zit. Kost minder. Maar als snel en via iNet bestellen het doel is, ja die werkt waarschijnlijk prima.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:49
Koka799 met bijpassende f connectoren

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Pagina: 1