Ik heb op dit moment een hd5770 1gb videokaart welke zijn werk moet doen voor een 1680-1050 resolutie.
Na de aankoop van een nieuwe monitor 1920-1080 wil ik ook graag een andere videokaart.
Probleem is weet niet zo goed welke.
Ik heb wat reviews gelezen en daar doet de gtx 650 ti boost het aardig goed ( tomshardware beste koop) +- €175 maar voor dat bedrag heb je ook een gtx660 welke ook goed werkt.
Ik speel op dit moment eigenlijk maar 1 spel en dat is team fortress 2
Dus voordat ik overga op koop wil ik jullie om wat advies vragen. Is dit een goede keuze of heb ik wat gemist en is er een veel betere kaart te koop. Die out of the box gewoon beter is zonder tweaks/overclock voor max 200 euro
Overige specs van mijn systeem
8gb geheugen
Core i5 750
Voeding 650 watt cooler master.
Na de aankoop van een nieuwe monitor 1920-1080 wil ik ook graag een andere videokaart.
Probleem is weet niet zo goed welke.
Ik heb wat reviews gelezen en daar doet de gtx 650 ti boost het aardig goed ( tomshardware beste koop) +- €175 maar voor dat bedrag heb je ook een gtx660 welke ook goed werkt.
Ik speel op dit moment eigenlijk maar 1 spel en dat is team fortress 2
Dus voordat ik overga op koop wil ik jullie om wat advies vragen. Is dit een goede keuze of heb ik wat gemist en is er een veel betere kaart te koop. Die out of the box gewoon beter is zonder tweaks/overclock voor max 200 euro
Overige specs van mijn systeem
8gb geheugen
Core i5 750
Voeding 650 watt cooler master.