zoals in de titel staat heb ik een aantal problemen met m'n (nieuwe) netwerkschijf
probleem 1
als ik probeer een map te openen op mijn schijf geeft hij aan dat ik moet inloggen
ik zou alleen niet weten met welke gegevens (dan wil ik die map gewoon in explorer openen)
probleem 2
ik heb netjes mapjes aangemaakt en user's aangemaakt
maar de mappen die ik bij de user's krijg zijn maar 30 gig ipv de 1TB die de schijf is
probleem 3
als ik extern via WD2GO probeer bestanden aan te passen of bestanden rechtstreeks op de
schijf wil opslaan geeft hij aan dat ik met gegevens moet inloggen ook hier ik niet welke gegevens zou moeten zijn
probleem 4
kan ik WD2go omzeilen om extern bij mijn schijf te komen?
vriendelijke groet,
harm-jan
probleem 1
als ik probeer een map te openen op mijn schijf geeft hij aan dat ik moet inloggen
ik zou alleen niet weten met welke gegevens (dan wil ik die map gewoon in explorer openen)
probleem 2
ik heb netjes mapjes aangemaakt en user's aangemaakt
maar de mappen die ik bij de user's krijg zijn maar 30 gig ipv de 1TB die de schijf is
probleem 3
als ik extern via WD2GO probeer bestanden aan te passen of bestanden rechtstreeks op de
schijf wil opslaan geeft hij aan dat ik met gegevens moet inloggen ook hier ik niet welke gegevens zou moeten zijn
probleem 4
kan ik WD2go omzeilen om extern bij mijn schijf te komen?
vriendelijke groet,
harm-jan