aantal problemen met WD My Book Live

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zoals in de titel staat heb ik een aantal problemen met m'n (nieuwe) netwerkschijf

probleem 1
als ik probeer een map te openen op mijn schijf geeft hij aan dat ik moet inloggen
ik zou alleen niet weten met welke gegevens (dan wil ik die map gewoon in explorer openen)

probleem 2
ik heb netjes mapjes aangemaakt en user's aangemaakt
maar de mappen die ik bij de user's krijg zijn maar 30 gig ipv de 1TB die de schijf is

probleem 3
als ik extern via WD2GO probeer bestanden aan te passen of bestanden rechtstreeks op de
schijf wil opslaan geeft hij aan dat ik met gegevens moet inloggen ook hier ik niet welke gegevens zou moeten zijn

probleem 4
kan ik WD2go omzeilen om extern bij mijn schijf te komen?

vriendelijke groet,
harm-jan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
daar staan dus niet de antwoorden die ik zoek!
extern toegang bedoel ik dat ik bijvoorbeeld
de bestanden bij mijn schoon ouders kan openen
en kan wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-04-2022
Je gegevens:
Voor de standaard admin account staat gaan wachtwoord ingesteld
Als je users instelt dien daarbij ook een wachtwoord in te stellen. Als je voor jezelf een gebruiker met wachtwoord hebt ingesteld in de Mybook Live Dashboard, dan zijn dit de gegevens die je moet invullen als je de mappen die onder die gebruiker staan wilt benaderen in explorer. Alle gegevens die waar de MBL om vraagt heb als het goed is ooit zelf aangemaakt.

remote acces:
Verder kan je de mappen extern benaderen via een WD account. Kijk bij settings onder remote acces om deze in te stellen. Hiervoor gebruik je als account je email adres en een in te stellen wachtwoord. Via deze remote acces kan je bestanden openen en wijzigen. Is alleen niet de snelste methode. Ik ben voor het uploaden van 3 gig als snel 5 uur kwijt.