Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow
Je bedoelt zoiets als dit schrijven?
nieuws: Google Chrome krijgt 'notification center'
nieuws: Google Chrome krijgt 'notification center'
No drama
Ja. dat de notificaties die nu links boven in komen. Ook in de notificatiebalk van chrome gezet word. Maar uiteraard met de keuze om dit aan of uit te zetten. Ik heb me laten vertellen dat dit vrij makkelijk te schrijven is.
Even een schopje naar Lieve Devvers, daar past dit wat beter.
Mijn mening:
Lijkt mij ook wel handig, een manier om nog sneller notificaties te krijgen zelfs al zit je niet op Tweakers. Ik heb er verder niets over te zeggen natuurlijk maar misschien is het iets waar de community op kan stemmen om te maken
Mijn mening:
Lijkt mij ook wel handig, een manier om nog sneller notificaties te krijgen zelfs al zit je niet op Tweakers. Ik heb er verder niets over te zeggen natuurlijk maar misschien is het iets waar de community op kan stemmen om te maken
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ja ik was niet helemaal zeker waar die jou moest. Ja ik zelf zou het erg fijn vinden eerlijk gezegd. Nu is het net zoals andere website ook hebben dat er ergens een heel klein 1tje komt te staan op de tab. Dit valt niet echt oo. Nu heeft Googlw hier eindelijk ewn oplossing voor dus leek mij het wel cool en handig als Tweakers het ook gaat doen.
Ik zal morgen wel even een poll op zetten
Ik zal morgen wel even een poll op zetten
Hmmz, Microsofts' site-pinning, Unity Webapps (voor o.a. Ubuntu) en nu weer Google Notification Center. Kan hier niet eens 1 standaard voor komen?
Intentionally left blank
crisp schreef op zondag 26 mei 2013 @ 23:02:
Hmmz, Microsofts' site-pinning, Unity Webapps (voor o.a. Ubuntu) en nu weer Google Notification Center. Kan hier niet eens 1 standaard voor komen?
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ghehe, true
Intentionally left blank
Dit.crisp schreef op zondag 26 mei 2013 @ 23:02:
Het lijkt me sowieso verstandiger als we eerst gaan kijken naar een verbeterd notificatiesysteem op Tweakers zelf en mocht het nodig zijn, vervolgens pas kijken naar integratie met andere clients
Pagina: 1