Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 'probleem', ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone maar weet niet welke ik moet kiezen.
Ik ben niet van de abonnementen en heb geen geldboom op mn balkon staan dus zoek iets tot maximaal 150-200 euro.Ik doe niet heel veel, vooral whatsapp social media en muziek luisteren dus een redelijke accuduur is wel gewenst. Ik twijfel over acer omdat ik hoor dat de levensduur niet zo lang is maar die zien er wel weer mooi uit qua design.. Can anybody help me?! Van alle reviews etc wordt ik ook niet heel veel wijzer voor mn keuze..

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Voor dat geld heb je een tweedehands Sony Xperia S, toptoestel van een jaar geleden met goede specs, goede accu, goede muziek functie, doet whatsapp en social media, en is vlot genoeg om dat alles tegelijk te doen.
Je kunt ook wachten op een Aldi aanbieding, of in de pricewatch zoeken. Hou wel de specs in de gaten, mijn advies, meer dan 512 Mb geheugen houd de boel soepel werkend, de rest doet er niet zo heel veel toe als je idd alleen dit op je wensenlijst hebt staan.

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Jouw post is zo kort door de bocht dat ik bijna zou zeggen, zoek gewoon op de Pricewatch naar alle telefoons onder de 200 euro.

Als je goed advies wilt moet je minstens deze vragen beantwoorden:

Schermgrootte?
Android/Windows Phone?
Camera belangrijk?

Ik adviseer wel een telefoo met een dual core processor, vooral op Android maakt dat een groot verschil Ik ben zelf wel gecharmeerd van de Huawei W1, voor 150 te krijgen, 4", WP8, dual core, Whatsapp en facebook werken er prima op (Al kan whatsapp de nodige verbeteringen gebruiken die binnenkort komen), lange accuduur...

Voor 3,5 inch met Android heb je een Sony Xperia U, maar dan heb je geen JB

4" Android lijkt de Desire X me wel leuk, met dual core en Jelly Bean...

Anyway, voor echt goed advies moet je toch iets meer info geven

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-11 19:11

Gutteguttegut

CEO of TFD

thefal schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:20:
Jouw post is zo kort door de bocht dat ik bijna zou zeggen, zoek gewoon op de Pricewatch naar alle telefoons onder de 200 euro.

Als je goed advies wilt moet je minstens deze vragen beantwoorden:

Schermgrootte?
Android/Windows Phone?
Camera belangrijk?

Ik adviseer wel een telefoo met een dual core processor, vooral op Android maakt dat een groot verschil Ik ben zelf wel gecharmeerd van de Huawei W1, voor 150 te krijgen, 4", WP8, dual core, Whatsapp en facebook werken er prima op (Al kan whatsapp de nodige verbeteringen gebruiken die binnenkort komen), lange accuduur...

Voor 3,5 inch met Android heb je een Sony Xperia U, maar dan heb je geen JB

4" Android lijkt de Desire X me wel leuk, met dual core en Jelly Bean...

Anyway, voor echt goed advies moet je toch iets meer info geven
_/-\o_

Meer advies kun je niet geven volgens mij ;)
Het is dat er geen slotjes meer bestaan maar anders had ik er om geroepen >:)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Zoek een Chinees van redelijke kwaliteit (zijn diverse topics op Got), dan heb je de beste bang-for-buck als je het toch niet samen met een abonnement koopt. Ik zou alleen niet zo maar iets kopen wat er leuk uitziet en leuk klinkt maar wel een beetje kiezen tussen de bekendere modellen die besproken worden (heb dat niet gedaan en bouwkwaliteit is toch wel minder al werkt de telefoon nog goed).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Marzman schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:45:
Zoek een Chinees van redelijke kwaliteit (zijn diverse topics op Got), dan heb je de beste bang-for-buck als je het toch niet samen met een abonnement koopt. Ik zou alleen niet zo maar iets kopen wat er leuk uitziet en leuk klinkt maar wel een beetje kiezen tussen de bekendere modellen die besproken worden (heb dat niet gedaan en bouwkwaliteit is toch wel minder al werkt de telefoon nog goed).
Nadeel is dat je geen toestelkorting krijgt.
Ik wil graag een Chinese telefoon, maar als ik dan 15 euro voor een simonly abo kwijt ben, kan ik beter gratis een Desire X krijgen bij een 15 euro abonnement. (lees totale lasten lager door gratis telefoon, maandlasten gelijk)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Welk simonly abo vergelijk je dan met welk abo met GSM?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Marzman schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:00:
Welk simonly abo vergelijk je dan met welk abo met GSM?
500mb + 250 belminuten rond die koers. Goedkoopste simonly die ik kan vinden is 13. Degene die ik zou willen is 15. En met een desire X betaal ik 16,75.

Excuses voor het incorrecte woordkeuze in mijn vorige post

[ Voor 9% gewijzigd door eL_Jay op 01-06-2013 15:11 ]

Pagina: 1