Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-07 23:44
Hallo,

Ik word helemaal schijtziek van onze wifi. We hadden zo'n mooie TP LINK WR1043ND, komt er een pakketupgrade van kpn en nu hangt er een zte h220n. Boven vliegt de verbinding om de haverklap weg.

Ik heb nog een linksys WAP54G accespoint staan die ik wil voorzien van 20dbi antenna's en hem boven op de kast midden in de woonkamer te plaatsen. Ook wil ik hem voorzien van DD-WRT maar ik kom maar niet in de instellingenpagina, maar dat is een probleem voor later.

Is dit een goed plan of kan ik het beter anders aanpakken?

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-07 11:44

ShadowAS1

IT Security Nerd

Ik weet niet of die antennes zo'n goed idee zijn, volgensmij zijn ze verboden in nederland maar dat weet ik niet zeker.

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Je gaat van wireless N naar wireless G. Zelfs met hi gain antenne's wordt je bereik en snelheid niet veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whazaer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 23:58
via marktplaats een goedkope tp-link router aanschaffen (2 tot 3 tientjes inclusief verzenden), en deze als acces point gebruiken.

edit, ik weet niet of die goedkope tp-link routers wireless N ondersteunen? Anders een iets duurdere, of nieuwe?

Edit, die routers kosten tegenwoordig ook niks meer.. ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Whazaer op 26-05-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-07 11:44

ShadowAS1

IT Security Nerd

Whazaer schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:08:
via marktplaats een goedkope tp-link router aanschaffen (2 tot 3 tientjes inclusief verzenden), en deze als acces point gebruiken.

edit, ik weet niet of die goedkope tp-link routers wireless N ondersteunen? Anders een iets duurdere, of nieuwe?
Waarom zou je dat in godsnaam via marktplaats doen :s? Voor die 2 a 3 tientjes heb je 'm nieuw..

En of die dat ondersteunen kun je heel simpel zien in de pricewatch..

[ Voor 7% gewijzigd door ShadowAS1 op 26-05-2013 18:31 ]

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.